Annons

Medlemskapsfråga

Produkter
(logga in för att koppla)

Honkamaa

Aktiv medlem
Hej. Har en fråga angående silvermedlemskap. Blev lite förvirrad när jag läste om detta. här är ett urdrag:

NORMAL
- Maximalt kan du ladda upp 50 kritikbilder och med max 3 bilder i veckan.

SILVER
- Du kan ladda upp 75 bilder i dina kritikalbum. Fortfarande gäller dock begränsningen 7 bilder per vecka.

Frågan är, hur många bilder får man ladda upp med silvermedlemskap? är det 3 eller 7 per vecka? Det som gör mig förvirrad är alltså "fortfarande" som jag antar syftar på normalmedlemskap där 3 bilder per vecka gäller. HAr jag missat nåt?
 
Det där har jag också undrat över... hoppas någon vet hur det ligger till ;)
 
Det är så att innan hade även normalmedlemmen också en kvot på 7 bilder/vecka men för att strypa bildflödet något så begränsades detta till 3/vecka. Så "Fortfarande gäller dock begränsningen 7 bilder per vecka.
" är en gammal mening som David eller Christer glömt att ändra på. Således är det 7 bilder/vecka som gäller för Guld och Silvermedlem.
 
Tack för alla snabba svar som helt klarlägger frågan. Det stämmer också att det är en mening som jag glömt ändra. Fixar detta genast.
 
Tror jag ska gå och fylla i en blankett för silver när jag ändå ska till centrum idag... =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.