Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlemskap på Photosig

Produkter
(logga in för att koppla)

Goldfish

Aktiv medlem
Hej!

Jag skulle vilja bli medlem på PhotoSig för att kolla på bilder m.m. och ha som komplement till Fotosidan. Nu är det så att man behöver ha ett "Basic Membership pass code" från någon som är en s.k. "Premium Member" på PhotoSig.

Det vore trevligt om någon kunde maila mig en sådan kod så att jag kan logga in och testa hur det fungerar där.

Tacksam för hjälpen.... och nej, jag hade inte tänkt "abuse:a"...

Ja, detta photosig... tyckte det var ett kul ställe till de gjorde om, även om kommentarerna man fick inte alltid var särskilt innehållsrika så kommenterades ändå bilderna för det mesta... men sen de gjorde om sitt "poängsystem" fattar jag ingenting o dessutom får jag bara lägga in en bild i veckan så jag har glömt bort "siggen". Kommer nog att uppgradera mitt medlemsskap här istället... Även om bilder passerar okommenterade här med så hittar jag mer matnyttig information i olika forum här än där o tycker nog att det är okej att bidra som åtminstone bronsmedlem till sidans fortsatta överlevnad.

KGS skrev:
Även om bilder passerar okommenterade här med så hittar jag mer matnyttig information i olika forum här än där o tycker nog att det är okej att bidra som åtminstone bronsmedlem till sidans fortsatta överlevnad.
+ att det faktiskt är rätt befriande med en stor sida där alla talar svenska...Jag är ingen novis i engelska, har engelsktalande vänner, men erkänn att det är skönt:)

Alla talar svenska är en kul grej... helt klart, även om det är en sann utmaning att försöka variera sina kommentarer på engelska också ;-)

Fotosidan känns så personlig på nåt sätt. Har själv varit inne på photo.net ganska så mycket men det sista året känt att den sidan är för stor & opersonlig på nåt sätt, att dessutom fotosidan är överlägsen i sin uppbyggnad gör ju inte saken sämre!

Larsa

Jo, absolut så tycker jag att Fotosidan är bra. Bra innehåll och allt är bra designat osv. Det är inte det jag är ute efter. Ibland vill man researcha och då vill man kunna söka information om just det objektivet, eller just den tekniken osv. DÄRFÖR skulle jag vilja ha pass-coden... Så tanken är absolut inte att jag tänker överge FS :)

Ingen som har den?

Jag är nog ingen premier member o efter deras omorganisation kommer jag inte att bli det heller... Toini Blom är en ung dam som är uppskattad på siggen (men om hon är premier vet jag inte) och medlem här, maila henne... finns säkert fler.

.. Photosig

Jag tycker att flera sajter är ett bra komplement till varann för att få inspiration etc.
Just nu använder jag förutom denna då, photosig, photo.net samt usefilm.com. Alla har sina för- respektive nackdelar men tillsammans får man ut ganska mycket.

//Robban

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar