Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

mediadisk

Produkter
(logga in för att koppla)

Danielbeck84

Aktiv medlem
Hej

har länge tänkt att jag skulle skaffa mig en mediadisk eller bildbank som man har med sig ut när man fotograferar på resor & sådan så man slipper ha med sig sin dator.
något i still som denna hade jag tänkt mig http://www.nierle2.com/se/artikel/5545/Evertech_Digimate_III_-_DigiPhoto_Bank_S-ATA,_USB_2.0.html

har kollat på denna modelen oxå Jobos GIGA ONE ULTRA på cyberfoto

det är något i denna stillen som jag är mest ute effter.

vad bör man tänka på när man ska köpa sen sådan.
vill hälst inte ha någon skärm som man kan titta på bilderna utan mer bara att kunna se att den laddar över bilder & att den visar att den är klar. & så skulle jag gärna att den klarar av att ladda över ett par GB uttan att ladda den efter att man har lakt in 8Gb på den.
sen skulle jag hälst villa kunna att man kan köpa den utan hårddisk för jag har några 2,5" diskar liggande som man skulle kunna använda i en sådan.

är det någon som har något förslag på sådan som skulle vara vart att titta på & i vilken affar man köpa den i så fall.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto