Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Media Market

Produkter
(logga in för att koppla)

Znutt

Aktiv medlem
Hej
Måste ge litte possitivt åt MM (trotts deras skumma ibland dyra prissättning)

Köpte ett normal zooms objektiv (kvalite, "dyrt") i Kalmar på MM
När jag komm hem var dett BF och dålig skärpa :(
Åkte till MM i Växjö där jag bor fick ett nytt. Inget guffel (hade med mig utskrifter på BF). DOck var det demot då det var de enda de hade hemma
Testade detta lite BF men mer kant oskärpa än kit objektivet.
Åkte tillbaka och fick pengarna tillbaka utan knussel

+++++ MM

Hej

Åkte till MM i Växjö där jag bor fick ett nytt. Inget guffel (hade med mig utskrifter på BF). DOck var det demot då det var de enda de hade hemma

+++++ MM

Kul att du fick pengarna tillbaka. Men när du skriver "Media Market" så menar du "Media Markt" va?

Roligt att för en gångs skull läsa om när ett företag sköter sig bra - motivationen till att kasta sig över tangenterna är förstås väldigt mycket högre om man blir missnöjd över något... Trots allt så är det säkerligen så att de allra, allra flesta köp går bra, även om det kanske inte förefaller att vara så när man läser här. Det uppstår säkert en rejäl skenbar obalans enligt det välkända ordstävet "Hälsan tiger still".

Roligt att för en gångs skull läsa om när ett företag sköter sig bra - motivationen till att kasta sig över tangenterna är förstås väldigt mycket högre om man blir missnöjd över något... Trots allt så är det säkerligen så att de allra, allra flesta köp går bra, även om det kanske inte förefaller att vara så när man läser här. Det uppstår säkert en rejäl skenbar obalans enligt det välkända ordstävet "Hälsan tiger still".

Jag har haft mycket bra erfarenheter från NetOnNet:s butik. :)
Aldrig något knussel med att byta ut eller lämna tillbaka grejjor.

Media Markt har iofs inte strulat heller men har inte haft så mycket med dem att göra.

Hej

+++++ MM

Hmmm...egentigen är det väl inte för mycket begärt, men alltid skönt när företag sköter service och sånt utan att knussla... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar