niklassthlm
Aktiv medlem
Hej på er, nu är det dax igen. Jag har läänge varit utan kamera, alldeles för länge, nästan så länge så att digitalt är helt nytt, inte riktigt, men nästan. Jag plåtade en del förut, då med uteslutande Nikon, de senaste analoga husen jag ägde var F100 o F5. Har haft ngra digitala hus därefter men kom aldrig riktigt igång med plåtningen igen.
Det jag tror mig vilja ha nu är en spegelfri modell för lite det som tog luften ur mig tidigare är att det var så himla svårt att få med sig allt man ville och planen nu är..ja, att slippa det problemet....men
De hus jag kikar på är tex Panasonic Lumix GX8 o Olympus PEN-F
Det jag tycker om att fotografera är väl lite vad som, jag gillar att ha med mig kamera på resorna (reser massor) annars natur o lite street.
När det gäller objektiv så förstår jag redan att jag inte kommer få allt utan får nog nöja mig med normal o vidvinkel
Begagnat? Ja, kanske.
Gärna tips tack
/Niklas
Det jag tror mig vilja ha nu är en spegelfri modell för lite det som tog luften ur mig tidigare är att det var så himla svårt att få med sig allt man ville och planen nu är..ja, att slippa det problemet....men
De hus jag kikar på är tex Panasonic Lumix GX8 o Olympus PEN-F
Det jag tycker om att fotografera är väl lite vad som, jag gillar att ha med mig kamera på resorna (reser massor) annars natur o lite street.
När det gäller objektiv så förstår jag redan att jag inte kommer få allt utan får nog nöja mig med normal o vidvinkel
Begagnat? Ja, kanske.
Gärna tips tack
/Niklas