Annons

Mattias Klum på Nalen 3 oktober

Produkter
(logga in för att koppla)
Har du anmält dig till mailadressen då? :)

Jag har anmält mig och fått bekräftat om plats för mig och en vän. Det är inte säkert att jag får med mig någon så det finns troligtvis en gratisplats över. :)

mohei skrev:
Har du anmält dig till mailadressen då? :)

Jag har anmält mig och fått bekräftat om plats för mig och en vän. Det är inte säkert att jag får med mig någon så det finns troligtvis en gratisplats över. :)
Ja, jag har gjort det men inte fått någon bekräftelse än. När gjorde du din anmälan?

Jag har varit på en av hans "fotoexpeditionsföreläsningar" han är duktig och dessutom riktigt riktigt rolig:)

/ Kenneth

timofej skrev:
Ja, jag har gjort det men inte fått någon bekräftelse än. När gjorde du din anmälan?

Jag fick Club Metro-mailet i fredags morse och anmälde mig direkt. Idag fick jag svarsmailet.

Kul med humor. Då kan man hoppas på en bra föreläsning. :))

Den var väldigt bra. Han är bra på att berätta. Mycket humor och kroppsspråk. Han bjöd mycket på sig själv. :-D
Jag smugglade in kameran och plåtade lite på ISO 1600.

Här berättar han om hur han låg uppepå luftballongen för att plåta. Lite fel blev det eftersom han låg som i en wok, dessutom blev det en aningens varmt från elden under. :-D
Han hade tänkt plåta bilder med ballongkanten i förgrunden men det blidde inte riktigt som han hade tänkt. :)

Bilagor

• klumballong.jpg
    klumballong.jpg
    59.7 KB · Visningar: 226
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar