Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Massor av nya kompakter från fuji.

Produkter
(logga in för att koppla)
Dom har gjort en f50fd med 12 megapixlar då kan dom ju omöjligt ha det låga bruset som vart på tidigare modeller.

Intressant att bruskungarna Fuji nu också adderar bildstabilisering till sina kameror.

Däremot tycker jag det är obegripligt att dom inte släppt nån efterföljare i E-serien som är deras avancerade kompakt-serie.
E900 släpptes väl samtidigt som F10 och sen har ej nånting hänt vad jag vet. En avancerad kompakt med fujis super-ccd, bildstabilisering och vidvinkel skulle ju helt klart fylla en roll.

Punkk skrev:

E900 släpptes väl samtidigt som F10 och sen har ej nånting hänt vad jag vet. En avancerad kompakt med fujis super-ccd, bildstabilisering och vidvinkel skulle ju helt klart fylla en roll.

Håller med om att dem borde komma med en uppföljare till E900. I stället låter dem Ricoh ta över den marknadsdelen när dem lätt skulle kunna konkurrera där.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar