Annons

Marknadsföra 7D

Produkter
(logga in för att koppla)

apersson850

Aktiv medlem
Kan inte låta bli att kopiera in denna lätt redigerade (lite bilder borttagna) översättning till svenska som jag hittade på nätet. Det är så här 7D marknadsförs!

Kyrkligt påbuden EOS 7D DSLR Kamera med 18MP CMOS Sensoren och iFCL Mätare System
En om marknadsföra ledarna i digital tänkbar, Kyrkligt påbuden U.S.A., Inc. har definierat igen den högt konkurrenskraft mittställa i rad DSLR produkt kategorien med dess ny revolutionär Kyrkligt påbuden EOS 7D, vilken dragen 18MP CMOS Sensoren, Tvåfaldig TAL 4 processorerna, och förbättrat många-axeln 19-punkt korsa-skriva på maskin AF system så pass erbjudande en ställa i rad av manuell och automatisk infattningarna inklusive Zon och Fläck AF för spårande och erövrare undersåten snabbt och ackurat.

Unik Dragen Av Kyrkligt påbuden EOS 7D:
  • 18 megapixel Kyrkligt påbuden APS-C CMOS sensoren och Tvåfaldig TAL 4 Tänkbar Processorerna bränsle dess 14- stycke EN/D datan omvandlingen
  • Stor, klar 3- tum Klar Syn II LCD skärm med 920,000 punkt/VGA beslutsamhet och fast strukturen
  • Avancerat korsa- skriva på maskin 19 focusen meningen så pass finnas kvar fullt ut funktionell med maximum öppning så liten så f/5.6
  • EOS HD Film arkivera full HD video (1920 x 1080 pixels) med växlande stomme hastigheten och manuell avsnöring kontroll
  • Fort 8 stommen per andra kontinuerlig skjutning och vid omfång av ISO fart infattningarna från 100-6400 (expandable till 12,800)
  • Kyrkligt påbuden iFCL Mätare System ( intelligent Focusen, Cologne, Luminance) med 63- zon tvåfaldig- lager mätare sensoren så pass läser båda belysningen och cologne för konsekvent resultaten i all lyset författningarna
  • Intelligent Viewfinder (1.0x förstoringen med 100% täckningen) använda vätska kristall täcka över till skaffa klar och exakt förevisningarna av focusen meningen och zon
  • Kanonerna’ ny bygget- i Tvåfaldig Axeln Elektronisk Nivå visar båda horisontal rulla och vertikal grad för lätt jämnanden fördriva tiden skjutning
  • EOS 7Ds’ popmusik- upp blixt dragen Integrerat Speedlite Transmittern för kontroll med mångfaldig bort- kamera EOS Speedlites ( utan yttre transmittern)
  • Intelligent Makro Spårande funktion hjälper reducera fläck under makro skjutning
  • dimensionen 148 x 111 x 74 mm ; Vikt: 820g (utan ackumulatorn)

"Den EOS 7D representerar en absolut ny kapital i digital fotografien och Kyrkligt påbuden produkt utveckling" sa Yuichi Ishizuka, äldre moralitet president och general direktör, Konsumenten Tänkbar Grupp, Kyrkligt påbuden U.S.A. "Den här kamera står ensam så mest funktionell och nyskapande DSLR Kyrkligt påbuden har befriaren tilldatum, bringande tillsammans all om bäst professionell dragen erbjudande, längs med talrik förbrukaren anmoder med ett prispunkt envar kanna uppskatta"

Den ny Kyrkligt påbuden EOS 7D Digital SLR kamera är väntat till vara tillgänglig senare den här månad för $1,699 ( kropp bara) och $1,899 ( stuvat med Kanonerna’ EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM stiga brant linsen), respectively. Dessutom, Kyrkligt påbuden också tillkännage den sjösätta av dess ny WFT-E5A trådlös arkivera transmittern (WFT) uteslutande för EOS 7D, vilken erbjudande förbrukaren en vid omfång av digital connectivity optionerna inklusive IEEE802.11a/b/g och Eter, griffeltavla till vara tillgänglig i tidigt November för runt omkring $700.

Viktig: Den sida är maskin översätt och försynt "så är" utan garantien. Maskin översättning Maj bli besvärlig i förstå. Behaga hänskjuta till original Engelsk artikeln närhelst möjlig.
 
Nu har inte jag någon Kyrkligt påbuden 7D men väl en Kyrkligt påbuden 50D och jag tycker att Fläck AF är mycket användbart ;)
 
Häftiga priser !

Jojo, en griffeltavla för 700 dollar ! Tur att dom har en konsument som dom betecknar: Tänkbar grupp.

Höll nästan på att fnissa på mej när jag läste hela texten !
Finns mycket att göra när det gäller maskinöversättningar !

TR
 
" stuvat med Kanonerna’ EF 28-135mm "

Jag sköt med 155mm haubits i lumpen (Haubits 77), men kunde aldrig drömma om en pjäs med variabel kaliber. Utvecklingen går verkligen framåt.
 
F-n vad ont det gör att blåsa ut kaffe genom näsan.
Och, hur får man bort det som runnit ner i tangetbordet?
 
7D ägare tackar Gud för sina foton i Canon Kyrkan? *lol*

Jag undrar om vi människor kanske behövs i alla fall.....mänskliga översättare skulle ha gjort ett bättre jobb!

*letar febrilt efter fläck-AF, cologne, eter, griffeltavla och andra konstiga gadgets som denna kamera sägs ha*

/Helena
 
Senast ändrad:
Jag borde kanske försett mitt citat med varningstext á la Amerikat?

"Läs inte denna text om du dricker hett kaffe, sitter på toaletten, kör bil, rakar dig med vasst verktyg, syr i en knapp, klättrar på stege eller balanserar på balkongräcket med en snara om halsen!"
 
Slemlösande

Läste just din kommentar Anders Ö och kan bara konstatera att whiskey också känns ! Efter att ha synat omgivningarna så blir slutsatsen: ganska slemlösande mixtur, särskilt när man skickar det omvänd väg och fel väg !

ThomasR
 
Jag borde kanske försett mitt citat med varningstext á la Amerikat?

"Läs inte denna text om du dricker hett kaffe, sitter på toaletten, kör bil, rakar dig med vasst verktyg, syr i en knapp, klättrar på stege eller balanserar på balkongräcket med en snara om halsen!"

Nej, nej, nej... Det ska vara:
"Don't read this text, om du inte dricker kaffe, sitter på toaletten, drivande, rakning skarpa verktyg, sömnad knappen för att klättra uppför stegen eller balanserar på balkongräcket och ett rep, halsen!"
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.