Annons

Manualer, kurser, tutorials m.m. som pdf?

Produkter
(logga in för att koppla)

Bluedude

Aktiv medlem
Hej
Jag vet att det finns mängder med tutorials, manualer, kurser, tips å tricks, böcker m.m. i pdf format ute på nätet. Det gäller naturligtvis bara att hitta dom.

Tänkte det kunde vara intressant med en tråd här i forumet där vi tipsar varandra om intressanta pdf dokument som på olika sätt rör vår hobby/yrke som fotograf.

Hittar ni olika kurser, manualer, tips å tricks samt annat gällande fotografering eller de program å tillbehör vi använder oss av så kan ni väll tipsa varandra här?

Självklart uppmanar jag inte till piratkopiering å dyligt. Utan tipsa om sånt som är gratis.

Jodå jag har väll några men då jag befinner mig på jobbet å har länkarna hemma kommer jag inte åt dom just nu. Dock kan jag tipsa om följande:

http://demeter.x1.ru/Canon300D_ShortCourse.pdf

Detta dokumen ger hjälp och tips samt infotmation om Caonon Eod 300D och hur man får ut mer av den kameran. Då jag har en sådan kamera passade den mig utmärkt. Fick ett å annat att tänka på.

Bluedude skrev:

Tänkte det kunde vara intressant med en tråd här i forumet där vi tipsar varandra om intressanta pdf dokument som på olika sätt rör vår hobby/yrke som fotograf.

På min hensida www.profiler.nu/kursdok.html har jag lagt upp en hel del pdf:er om digital bildbehandling som jag använder på mina kurser. Varsågod och plocka därifrån.

MVH/Stefan

ANNONS