Annons

Manual Lumix FZ5

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack!

Det gick nämligen inte att hitta på Panasonic när jag försökte. Lite märkligt att det följde med 6 manualhäften men inget på engeska.

Tack!
Mvh

Svensk manual FZ5

Kan avsaknaden förklaras av Pixmania?...

Inget ont om dem men jag hade gärna betalat någon hundralapp till för att få svensk eller engelsk manual. Förhastade mig vid beställning.
Nåja, vet ni om det går att skriva ut manualen i PDF format men två sidor på en sida? Det blir annars mycket prassel med drygt hundra sidor.
Mvh

Ja, det kan vara lite knepigt att skriva ut när inte innehållet inte täcker hela sidan. Vet faktiskt inte hur man ska lösa det, så är det någon som vet så berätta gärna hur.

Sen angående manual, så borde det faktiskt att gå att ladda ner en från Panasonics svenska hemsida. Men de verkar inte lägga ner så mycket kraft på sina kunders önskemål....

Om man har Mac OS X kan man välja layout vid utskrift, t.ex. 2 eller 4 "sidor" per utskriven sida.

Fast det går nog inte på Windows. Dock har jag använt möjligheten att spara en sån utskrift som pdf. Tyvärr blev den nästan dubbelt så stor som originalet, så det blir svårt att maila den.

Men snoka runt lite i Acrobat Reader & skrivarinställningarna, det kanske går att ändra utskriftslayoten där.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar