Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Manual Lumix FZ5
- Trådstartare nicephoto
- Start datum
oskard
Avslutat medlemskap
johanolsson
Medlem
Hm.... fick en svensk manual till min... men ingen engelsk...
nicephoto
Aktiv medlem
Svensk manual FZ5
Kan avsaknaden förklaras av Pixmania?...
Inget ont om dem men jag hade gärna betalat någon hundralapp till för att få svensk eller engelsk manual. Förhastade mig vid beställning.
Nåja, vet ni om det går att skriva ut manualen i PDF format men två sidor på en sida? Det blir annars mycket prassel med drygt hundra sidor.
Mvh
Kan avsaknaden förklaras av Pixmania?...
Inget ont om dem men jag hade gärna betalat någon hundralapp till för att få svensk eller engelsk manual. Förhastade mig vid beställning.
Nåja, vet ni om det går att skriva ut manualen i PDF format men två sidor på en sida? Det blir annars mycket prassel med drygt hundra sidor.
Mvh
johanolsson
Medlem
Ja, det kan vara lite knepigt att skriva ut när inte innehållet inte täcker hela sidan. Vet faktiskt inte hur man ska lösa det, så är det någon som vet så berätta gärna hur.
Sen angående manual, så borde det faktiskt att gå att ladda ner en från Panasonics svenska hemsida. Men de verkar inte lägga ner så mycket kraft på sina kunders önskemål....
Sen angående manual, så borde det faktiskt att gå att ladda ner en från Panasonics svenska hemsida. Men de verkar inte lägga ner så mycket kraft på sina kunders önskemål....
oskard
Avslutat medlemskap
Om man har Mac OS X kan man välja layout vid utskrift, t.ex. 2 eller 4 "sidor" per utskriven sida.
Fast det går nog inte på Windows. Dock har jag använt möjligheten att spara en sån utskrift som pdf. Tyvärr blev den nästan dubbelt så stor som originalet, så det blir svårt att maila den.
Men snoka runt lite i Acrobat Reader & skrivarinställningarna, det kanske går att ändra utskriftslayoten där.
Fast det går nog inte på Windows. Dock har jag använt möjligheten att spara en sån utskrift som pdf. Tyvärr blev den nästan dubbelt så stor som originalet, så det blir svårt att maila den.
Men snoka runt lite i Acrobat Reader & skrivarinställningarna, det kanske går att ändra utskriftslayoten där.