Annons

Malmö: Fotokompis i Malmö-området sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Rei Trulsson

Aktiv medlem
Någon trevlig person inom Malmö-området som vill hänga med ut och fotografera?

Jag håller till inom Malmö-området, men kan även tänka mig utanför Malmö om vi känner för det. Jag föredrar helgdagar, men vardagar efter kontorstid funkar också.

Jag fotograferar allt möjligt. :) Spelar ingen roll om du är tjej eller kille, ung eller äldre, nybörjare, amatör eller proffs.

Hör av dig!

Mvh, Rei Trulsson
 
Räknas Staffanstorp till Malmöområdet?

Jag hänger gärna på efter jobbet eller nån helg...

Jan
 
Räknas Staffanstorp till Malmöområdet?

Jag hänger gärna på efter jobbet eller nån helg...

Jan

Jag hänger också gärna med.

Mvh
Mats

Himla skoj att ni visat intresse. Vi får hålla kontakten och slänga iväg en förfrågan inför någon helg snart, så kan vi ju ses och ta en runda med våra kameror. :)

Vad sägs om lördagen den 14 mars? Även om det skulle regna den dagen, så kan vi ju ta en fika i stan. Bara för att få träffas.
 
Vi ses i morgon Mats! Jan fick förhinder. 13.00 utanför Mc Donalds, på Gustav A torg. Vädret ser inte särskilt lovande ut, men vi kan ju hoppas att det är uppehåll i alla fall. :)
 
Hej Rei, Mats,
Det kommer lite sent men jag skulle gärna vilja vara med om det inte har varit någon ändring. Går det bra?

Hälsningar,
Joost
 
Tack till alla som deltog idag i Malmö, det var en trevlig och givande fototräff! Ska tuta upp lite foton senare idag. Det får vi ta och göra om! :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.