Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mörkrum i Gbg

Produkter
(logga in för att koppla)

MickeS

Aktiv medlem
Hej,

Jag är nyinflyttad till Göteborg. Då jag nu bor inneboende så kunde jag tyvärr inte ta med mitt mörkrum hit.
Så jag undrar om någon vet ett mörkrum som man kan hyra in sig på? Får gärna vara centralt.

Tack
/micke

Ett tips är att gå med i en fotoklubb. Själv är jag medlem i FFG (FotografiskaFöreningenGöteborg). Vi har nyligen startat en mörkrumsgrupp som gemensamt hyr ett större mörkrum. Hör av dig om du är intreserad./Göran

Du pluggar inte på GU? I så fall finns det mörkrum att tillgå på studenternas hus. Hör av dig om du vill ha mer info.
MVH Erik Å

Hej,
det var ju ett tag sen någon skrev något i den här tråden, men jag har precis samma fråga - var hittar man ett mörkrum att hyra in sig i? Har sökt en del på nätet, men inte hittat någon vettig information.

Jag har just gått en kurs på Folkuniversitetet, men tyvärr har vi inte tillgång till labbet efter kursens slut, inte ens mot betalning. Eftersom man precis kommit igång känns denna situation ohållbar, men det verkar också lite djärvt att satsa på en egen mörkrumsutrustning redan.

Alltså - vet någon var man kan få tillgång till ett bra mörkrum i Göteborg? De (få) fotoklubbars hemsidor jag hittat har haft rätt oklar information i frågan.

ANNONS