Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Många mail från fotosidan.se

Produkter
(logga in för att koppla)

Dez

Aktiv medlem
Jag får drivor med mail när flera har svarat i en diskussion jag bevakar trots att man bara ska få ett. Vad göra? Orsak?

Har du telia som ISP?
Isåfall kan det beror på deras j**la mail servrar som får fnatt ibland.
Åtgärd: Logga in på www.webmail.telia.com
Där får du manuellt ta bort mailen, då kommem dom inte skickas till din mailbox mer.

Detta händer lite då o då och det är vansinnigt störande.

Om du inte har Telia så då vet jag tyvärr inte.

Tjena Kalle, det var ju otippat att DU skulle svara;)
Jo, jag har Telia. Men ETT mail vill jag ju ha iaf..

Det är väl så att man får ett mejl när någon har svarat i en tråd som man själv har startat eller svarat i. Sedan får man inga mer innan man har varit inne i tråden igen, då kommer det ett mejl för varje som svarar. Har för mig att det är så i alla fall.

ja men du tar inte bort mailfunktionen... Det funkar som så att dörst går dina mail till webmailen, sedan skickas det därifrån till din epost klient.

Det är alltså bara mailet som du tog bort som påverkas, men det har du ju massor av kopior av redan i din epostklient.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto