Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Mässpris
- Trådstartare frosty
- Start datum
pdahlen
Aktiv medlem
Bra fråga, nu verkar det som erbjudandet är enbart 2 tidningar mot tidigare ett plusmedlemskap och tidningar. Det gamla erbjudandet ligger dock kvar på förstasidan
Edit. Det står 9-11/3 i det erbjudandet med plus, kanske är det
Edit. Det står 9-11/3 i det erbjudandet med plus, kanske är det
Bilagor
Senast ändrad:
Ventures
Aktiv medlem
Är man plusmedlem redan är det väl onödigt att bli det igen. Tyckte det swishade förbi att det gällde de som inte redan är "plus". Det var dessutom ett ganska kort medlemskap jag fick, vilket inte framgick särskilt tydligt i erbjudandet. Till juni eller vad det stod. Plus två tidningar förstås. Gick in på köpsidan och då ser det ut som att det blir bara två tidningar eftersom jag nu är plusmedlem sedan igår. Det skulle förstås bli dubbletter på de som jag redan betalat.
pdahlen
Aktiv medlem
Är man plusmedlem redan är det väl onödigt att bli det igen. Tyckte det swishade förbi att det gällde de som inte redan är "plus". Det var dessutom ett ganska kort medlemskap jag fick, vilket inte framgick särskilt tydligt i erbjudandet. Till juni eller vad det stod. Plus två tidningar förstås. Gick in på köpsidan och då ser det ut som att det blir bara två tidningar eftersom jag nu är plusmedlem sedan igår. Det skulle förstås bli dubbletter på de som jag redan betalat.
Tidigare har det förlängs, men detta kanske ändrades med att det nu kan vara löpande?
Innebär det en förlängning med ett år efter att den tid man redan har betalt för löpt ut? Eller bara ett år från nu?
Hej!
Det lägger sig bakom befintligt.
Hälsningar
David
curtf
Aktiv medlem
Hej!
Det lägger sig bakom befintligt.
Hälsningar
David
Bakom? Vad menas?
Bakom? Vad menas?
Efter är kanske ett bättre ord.
curtf
Aktiv medlem
Jag gjorde förlängning enl erbjudandet.
Plusmedlemskapet har därmed enl min sida förlängts med ett år till 2020-06-30, vilket verkar vara riktigt.
Men beträffande tidningsprenumerationen står att det sista numret jag ska få är nr 2 2019. så här har inte förlängningen fungerat! Men jag har fått två ex av senaste tidningen nr 3 2018....
Även tidningsprenumerationen ska ju förlängas till samma datum som plusmedlemskapet.
Plusmedlemskapet har därmed enl min sida förlängts med ett år till 2020-06-30, vilket verkar vara riktigt.
Men beträffande tidningsprenumerationen står att det sista numret jag ska få är nr 2 2019. så här har inte förlängningen fungerat! Men jag har fått två ex av senaste tidningen nr 3 2018....
Även tidningsprenumerationen ska ju förlängas till samma datum som plusmedlemskapet.