Annons

Mässpris

Produkter
(logga in för att koppla)

frosty

Aktiv medlem
Er annons uppger att man kan få 2 nr av Fotosidan magazin och plusmedlemskap för endast 99:-
Verkar som att man bara får tidningen om man redan är "plussare" för mitt medlemskap har inte förlängts efter att jag nappade på erbjudandet.

//Bo

Bra fråga, nu verkar det som erbjudandet är enbart 2 tidningar mot tidigare ett plusmedlemskap och tidningar. Det gamla erbjudandet ligger dock kvar på förstasidan

Edit. Det står 9-11/3 i det erbjudandet med plus, kanske är det

Bilagor

• 90BC611D-25EB-4F20-B878-23F251E038EC.jpg
    90BC611D-25EB-4F20-B878-23F251E038EC.jpg
    54.6 KB · Visningar: 18
Senast ändrad:
Är man plusmedlem redan är det väl onödigt att bli det igen. Tyckte det swishade förbi att det gällde de som inte redan är "plus". Det var dessutom ett ganska kort medlemskap jag fick, vilket inte framgick särskilt tydligt i erbjudandet. Till juni eller vad det stod. Plus två tidningar förstås. Gick in på köpsidan och då ser det ut som att det blir bara två tidningar eftersom jag nu är plusmedlem sedan igår. Det skulle förstås bli dubbletter på de som jag redan betalat.

Är man plusmedlem redan är det väl onödigt att bli det igen. Tyckte det swishade förbi att det gällde de som inte redan är "plus". Det var dessutom ett ganska kort medlemskap jag fick, vilket inte framgick särskilt tydligt i erbjudandet. Till juni eller vad det stod. Plus två tidningar förstås. Gick in på köpsidan och då ser det ut som att det blir bara två tidningar eftersom jag nu är plusmedlem sedan igår. Det skulle förstås bli dubbletter på de som jag redan betalat.

Tidigare har det förlängs, men detta kanske ändrades med att det nu kan vara löpande?

Gissar att TryckfelsNisse eller hans kompanjon varit framme eftersom man ändrat annonsen nu.
står ju oxå "Reservation för felskrivningar." nåja man får väl nöja sig med 2 tidningar.

Hej! Tack för frågan!

Ja precis 2nr + Plus (till 180730) var för de som är icke-plus och icke-pren. Sen har vi ett 2 nr enbart för er som är plus (så det fanns ett schysst erbjudande för er också).

Det kunde nog varit lite tydligare. Sorry!

/d

Plusmedlemskap + tidning ett år enl dagens mässerbjudande

Innebär det en förlängning med ett år efter att den tid man redan har betalt för löpt ut? Eller bara ett år från nu?

Jag gjorde förlängning enl erbjudandet.

Plusmedlemskapet har därmed enl min sida förlängts med ett år till 2020-06-30, vilket verkar vara riktigt.

Men beträffande tidningsprenumerationen står att det sista numret jag ska få är nr 2 2019. så här har inte förlängningen fungerat! Men jag har fått två ex av senaste tidningen nr 3 2018....

Även tidningsprenumerationen ska ju förlängas till samma datum som plusmedlemskapet.

Påminnelse

Hej! Jag har ännu inte fått svar på föregående och inte heller är felet rättat på min sida.

MVH
Curt

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar