Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lumix DMC-GX1 - panasonic

Produkter
(logga in för att koppla)

Marie_1

Aktiv medlem
hej! inför inköp av kamera.....är den någon på Fotosidan som har bilder tagna med Lumix DMC-GX1 - panasonic? det skulle i så fall intressant att titta på dessa. Länka gärna till bilderna. tack på förhand/Marie
 
hej! inför inköp av kamera.....är den någon på Fotosidan som har bilder tagna med Lumix DMC-GX1 - panasonic? det skulle i så fall intressant att titta på dessa. Länka gärna till bilderna. tack på förhand/Marie
För att det ska vara intressant ur ett tekniskt perspektiv ska det väl vara obeskurna och bilder i originalupplösning? Kolla Dpreview, där finns en del.
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicdmcgx1/22
 
Hej, jag har nyligen köpt kameran och har inte tagit den typen av bilder (panorering) ännu.
Jag fotograferar normalt med en Canon 5DMk2, men är väldigt nöjd med Panasonic GX1 som komplement till den stora klumpen. Ofta blir det bara Panasonicen som följer med på mina promenader nuförtiden.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.