Annons

LR - bildspel

Produkter
(logga in för att koppla)

Goro

Aktiv medlem
Har fått i uppgift att leverera lite bilder i ett bildspel, och har fastnat för den funktionen i LR. Problemet kommer när jag vill ha ut det fördiga bildspelet...
Försökte att exportera det som vanligt, men då blev det en .pdf-fil, o jag tycker inte acrobat reader (som typ är standard) är ett bra sätt att visa ett bildspel.

Så min fråga är hur man exporterar ut de färdiga bildspelen ur LR, på ett sätt att det går att spela upp utan vidare svårigheter eller nya mjukvaror hos kundens dator.

Tacksam för svar o andra tankar!

Har testat att göra det i windows movie maker, o ja, det är ngt i den stilen (med uppspelning i win. media player), men tycker det är alldeles för få valmöjligheter...

Har inget svar på din fråga men varför vill du inte använda acrobat reader?
Fungerar det borde det ju vara en bra lösning eftersom programmet är gratis och finns på de flesta datorer.

zuukit skrev:
Har inget svar på din fråga men varför vill du inte använda acrobat reader?
Fungerar det borde det ju vara en bra lösning eftersom programmet är gratis och finns på de flesta datorer.

orkade inte titta runt så mkt i det, men det funkade som ett vanligt blad där du själv fick mata fram bilderna, som en vanlig pdf-artikel...
vill ha lite mer automatik...

Goro skrev:
orkade inte titta runt så mkt i det, men det funkade som ett vanligt blad där du själv fick mata fram bilderna, som en vanlig pdf-artikel...
vill ha lite mer automatik...
Jag förstår. Ett bra argument. Lägg gärna ett inlägg i den här tråden när du hittat något program du gillar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar