Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

LP foto Auktioner

Produkter
(logga in för att koppla)

Canalog

Aktiv medlem
Jag förstått att LP foto i Sthlm planerar en ny auktion i mitten oktober....hur gör man för att få se vilka objekt som kommer att auktioneras ut? Jag ser inte någon länk till deras 160-sidiga katalog på deras hemsida...

Jag tänkte ev försöka åka ner härifrån Östersund för att bevista en auktion, ev stanna över i Hufvudstaden en natt. Jag har för mig att auktionerna brukar hållas på lördagar. Visningar - dagen eller dagarna innan? Det kan ju ev räcka att få se ett objet IRL på en ev tidsbokad visning, sedan åka hem med tåget och bjuda på auktionen m hj a datorn/telefonen...

Allt förstås förutsatt att resan och/eller den planerade auktionen kan genomföras pga corona-restriktioner förstås! Max gränsen på 50 pers för ett evenemang...säljer man biljetter 1-50 pga Corona då?

Vore intresserad av att få veta mera!

De skickar ut mail när katalogen till en auktion är klar till dem som är kunder sedan tidigare. Kontakta dem och säg att du vill ha deras mail.

Nu är det dags för en ny klubb-auktion.
Lördag den 14/1-23
Det är alltid något man gillar. Men det har sina risker.
Av de Nikon objektiv jag köpt är de flesta inte prisvärda. Robustare än plastobjektiv absolut...
Nu har man tre Pentax 67 till salu.
Vore skoj att ha men de blir nog dyra....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar