Annons

Lowepro Pro Runner x450 AW

Produkter
(logga in för att koppla)

ekstamm

Medlem
Funderar på att köpa denna väska, då jag ska på fotosemester till USA i maj. Den har ju dom internationella standarderna för "carry on" men enligt continental så är den för stor.

Någon som kan ge mig lite feedback på denna väska. Är den för stor att flyga med som handbagage? Räcker det kanske att köpa x350 istället.
1/2 hus, två små, ett mellan och ett stort objektiv, och 2 blixtar plus sladdar å laddare ska få plats i väskan. Dessutom laptop med laddare.

Vill gärna inte chansa och sen inte få ta ombord den.

Jag har också tittat på just dessa två modellerna av väska. Det är inte lätt att hitta någon "perfekt" fotoväska precis. Men jag skulle vilja säga att dessa är dom som jag rankar högst av alla jag tittat på. Blev dock lite överraskad att inte skillnaden var storleksmässigt större mellan 350 och 450. Därför kommer jag välja den mindre modellen om jag slår till på någon av dem. Då är nog risken mindre att man får väskan stoppad som handbagage. Dessutom fick jag uppfattningen av att utrustningen ligger bättre i 350 då den inte var lila djup som 450. Är rädd att allt ligger och skramlar på 450.

//Robert

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar