Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lowepro Micro Trekker 100-200

Produkter
(logga in för att koppla)

chrilles sida

Aktiv medlem
Någon som har en sådan . har en nr 100 men det blir svårt att ha batterifästet på.har en D300 och brukar ha sigma 105.nikon 70-300. och ett tillex på kameran 16-85 och batterifäste. Kan man få plats med det.om ni har en sådan, kan ni ge synpunkt på det tack.ojoj vad mycket hjälp man får från detta fina forum,vad skulle vi trögnissar göra utan er.
Har även en Lowepro Compu Trekker AW men tycker den är för stor.Vad ska jag med bärbar data till på mina utflykter."FELKÖP"men kanske kommer till användning någon gång i framtiden.
Mvh Christer.

chrilles sida skrev:
Någon som har en sådan . har en nr 100 men det blir svårt att ha batterifästet på.har en D300 och brukar ha sigma 105.nikon 70-300. och ett tillex på kameran 16-85 och batterifäste. Kan man få plats med det.om ni har en sådan, kan ni ge synpunkt på det tack.ojoj vad mycket hjälp man får från detta fina forum,vad skulle vi trögnissar göra utan er.
Har även en Lowepro Compu Trekker AW men tycker den är för stor.Vad ska jag med bärbar data till på mina utflykter."FELKÖP"men kanske kommer till användning någon gång i framtiden.
Mvh Christer.
Jag glömde ju att fråga om någon hade en Lowepro Micro Trekker 200 som funkar att ha batterifästet på..

Re: Re: Lowepro Micro Trekker 100-200

chrilles sida skrev:
Jag glömde ju att fråga om någon hade en Lowepro Micro Trekker 200 som funkar att ha batterifästet på..

D200:an med b-grepp funkar men det är inte mycket utrymme kvar på höjden. Jag vet inte hur stor skillnad det blir med D300:an.

Gammal tråd men har samma frågeställning som TS, funderar på denna väskan och har en EOS550. Undrar ifall nån testat en sån kamera med batterigrepp på?
Funkar det eller blir det för tajt?

Tacksam för svar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar