Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Logiken kring forumets citering

Produkter
(logga in för att koppla)

skog1s

Aktiv medlem
Sluta med det där. Det är uppenbart att ni är mer intresserade av att försöka tvåla till varandra, än att diskutera ämnet.

EDIT: Diskutera gärna era tankar kring gyllene snittet men håll en god ton och sluta med raljerandet och personangreppen. Det är inte klädsamt.

EDIT2: Vill ni diskutera logiken kring citering så finns Fotosidan.se forumet för sånt.

Men det finns ju ingen logik kring citeraproblemet!! > (Hela citeringssystemet suger)

"så finns fotosidan.se" Ja vi är många som har försökt, men utan framgång!

Du som är moderator borde ju ha lite mer tyngd i frågeställningen. Hur kan man bara sitta och titta på ett sådant stort fel.
Utan att ta upp det med resten av Staff (?) Så se till att fixa det många vill, är du snäll (?)

Jag har inte upplevt eller sett något större upprop för multicitering. Jag har sett att vissa gillar trådar som man skapa "undertrådar" i. Personligen tycker jag inte att sådana forum är lättare är läsa.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar