Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Loggor
- Trådstartare Andreas K
- Start datum
tobiasschroder
Aktiv medlem
2L8
Avslutat medlemskap
Några upphittade loggor
Då jag inte har nåt bra program för att lägga in text här på jobbet lägger jag upp några loggor jag hittade på nätet. Kanske någon annan har lust att trixa in lite text!
Dock vet jag inte hur reglerna säger om dessa bilder, får man modifiera och använda dom på Fotosidan?
/Mvh
Magnus
Då jag inte har nåt bra program för att lägga in text här på jobbet lägger jag upp några loggor jag hittade på nätet. Kanske någon annan har lust att trixa in lite text!
Dock vet jag inte hur reglerna säger om dessa bilder, får man modifiera och använda dom på Fotosidan?
/Mvh
Magnus
Tamrock
Aktiv medlem
2L8 skrev:
Varför kommer inte mina bilder upp?
blir bara ett rött kryss!
håller du dig inom 400x400 pixels och
102400 bytes?
Tamrock
Aktiv medlem
2L8 skrev:
logo11
Nu har jag bidragit med några stycken, om någon har lust att lägga in lite text så varsågod!
gillar 11:an mest tror jag
bidrar med en stilren sak
Bilagor
tobiasschroder
Aktiv medlem
Hur stor får en logga vara? 70x70?
BF-loggan är 60x57 ser jag. Galleri, DHS är 70x70
Tamrock
Aktiv medlem
DLich skrev:
Hur stor får en logga vara? 70x70?
jag ska fråga om de tobias
Taiga
Aktiv medlem
Tamrock skrev:
gillar 11:an mest tror jag
bidrar med en stilren sak
Din logga var riktigt bra Micke, stilrent och enkelt brukar vara bäst.
tobiasschroder
Aktiv medlem
Tamrock
Aktiv medlem
DLich skrev:
Lånade Mikaels fågel-logga.
de blev bra tobias!
gillar magnus nr.17 oxå
Stoffe69
Aktiv medlem
En liten fundering och undring bara...är inte loggor lika skyddade som andra bilder ?
Känns i så fall ytterst märkligt att fotografer sitter och stjäl andras bilder för att efter litet manipulerande med text stolt använda som loga på FS....
Utgår från att ingen av er förekommer i någon av de oändliga trådarna av typen..."Nån stal min bild, var ska jag skicka den enorma fakturan? "
Vissa av förslagen har ju redan företagstext på sig, kanske de rent av är varumärkesskyddade ?
Känns i så fall ytterst märkligt att fotografer sitter och stjäl andras bilder för att efter litet manipulerande med text stolt använda som loga på FS....
Utgår från att ingen av er förekommer i någon av de oändliga trådarna av typen..."Nån stal min bild, var ska jag skicka den enorma fakturan? "
Vissa av förslagen har ju redan företagstext på sig, kanske de rent av är varumärkesskyddade ?
Taiga
Aktiv medlem
DLich skrev:
Lånade Mikaels fågel-logga.
Ser jättebra ut Tobias !
tobiasschroder
Aktiv medlem
Min logga som jag postade på förstasidan är ju min egen bild. Vet inte vart Mikael har hittat sin, om han har gjort den själv kanske?jimh skrev:
Bildernas upphovsmän har alltså inte godkänt att de läggs ut här och ev används som logotyper? Jag tolkar Magnus inledande frågetecken som det. Om så är fallet så måste vi ta bort dem.
Borde ju finnas någon som kan göra en fågel eller liknande i något ritprogram...