Annons

Location - Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

THill

Aktiv medlem
Hej.

Är där någon som kan tipsa om ett ödehus/byggeri som är "tillgängligt" till att ta modell bilder i.
Ska fotografera en modell i rå miljö och önskar råa, kalla väggar och golv. Ev en förfallen trappa.

Det ska helst vara i Malmö med omnejd.
Tack på förhand.

Ps. Bilder på location mottages gärna om finnes.

Tomas detta är ett seriöst forum. I vart fall för mig. Dina överflödiga kommentarer kan du behålla på Facebook eller liknande forum, det passar inte här.

God kväll....eller god evening (engelska)

I varje fall...ska det ju så klart stå...så du förstår.

Jag förstår att det är tufft med "fack" uttryck, men jag förstod faktiskt inte vad du menade, Att du då ber mig att ta det på FB, visar att man måste läsa på och sätta sig in i alla coola termer för att få skriva i dina trådar..
Var istället ödmjuk och förklara, för oss som inte är lika proffsiga...

Sen att du tar dig mandat att tala för hela fs känns lite barnsligt...

Kanske dags att kliva ur sandkådan????

Jag förstår att det är tufft med "fack" uttryck, men jag förstod faktiskt inte vad du menade, Att du då ber mig att ta det på FB, visar att man måste läsa på och sätta sig in i alla coola termer för att få skriva i dina trådar..

Kan dock bero på det omogna inlägget om pizz inte hade med topicen att göra. Inte detta inlägg heller. Letar själv efter ett runt Kristianstadtrakten. Än så länge nothing (svenska för inget)

/Stefan R. Nilsson
Http://digitaliz.se
Http://blogg.digitaliz.se

Det finns ett ställe på den lilla vägen mot Klagshamns badplats/fiskeläge/småbåtshamn, tror det är ett gammalt nedlagt bruk av ngt slag. Ligger bredvid en ridskola om jag inte minns fel. Håll koll på vänstersidan. Kanske kan va nåt?

Det finns ett ställe på den lilla vägen mot Klagshamns badplats/fiskeläge/småbåtshamn, tror det är ett gammalt nedlagt bruk av ngt slag. Ligger bredvid en ridskola om jag inte minns fel. Håll koll på vänstersidan. Kanske kan va nåt?

Hej Peter.

Tack för ditt svar. Ja så vet jag faktiskt precis var det är. Det ska jag undersöka närmre.
Trevlig helg.

/Therese

För att vara accepterad på fotosidan.se bör det svenska språket helst undvikas. Och om det inte är möjligt så bör det i högsta möjliga grad blandas ut med engelska ord. Och givetvis skall engelsk grammatik användas och sammansatta ord särskrivas.

Om det är något som ej går att förstå så skall man absolut inte fråga vad det oförstådda betyder, som du kanske märkt.

I klagshamn behind det fallfärdiga spökslottet som det referring to finns en mindre betongbyggnad. Det är lite litet but går att använda och få rätt sjysst light ifrån.
Lycka till :)!
-D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar