Snowrider
Ny medlem
Jag funderar på att skaffa ett litet ljustält för att kunna lyckas med de produktbilder på choklad jag blivit ålagd att fixa. Har prövat med en del "hemmalösningar" själv men inte varit riktigt nöjd med resultaten. Har nu tittat på två produkter som rums inom min budget. Dels denna från Kjell & Co och denna från TVspelsweb.se. Kjell & Co-produkten kommer med lampor vilket inte den andra gör som däremot har flera färgade utbytbara bakgrunder i jmf med Kjell & co som kommer med en blå och en grå bakgrund.
Så min fråga är kan man fixa belysningen själv med tex en skrivbordslampa eller dyl? Eller bör man köra på den dyrare med lampor. Har ju redan stativ så det känns lite överkurs att det följer med - orkar den ens det lilla stativet min Olympus E-3:a?
Tacksam för svar!
Så min fråga är kan man fixa belysningen själv med tex en skrivbordslampa eller dyl? Eller bör man köra på den dyrare med lampor. Har ju redan stativ så det känns lite överkurs att det följer med - orkar den ens det lilla stativet min Olympus E-3:a?
Tacksam för svar!