mac60
Aktiv medlem
Hej
Jag laddade hem DslrBashboard och Helicon remote till min Samsung galaxy tab 3 wifi
för att testa att använda dessa som fjärrstyrning till min Canon eos 5d mark III
Dslr fick jag ingen bild men det verkar som det fungerar ändå men Helicon får jag bild
och fungerar som den skall ( tror jag )
Däremot så var jag ute i naturen idag och nu har liwe wiev slutat att fungera
Går att trycka över till film och då kommer det bild
Har provat ta ur batteri, koppla in den på båda programmen med samma resultat som innan
Har kopplat in den och avslutat men inget hjälpt
Har även en trådlös överföring till liten skärm som fjärrkontroll som inte heller fungerar längre (hähnel)
Har inte gjort något annat vad jag vet så det borde ha med något av dessa programm att göra
Någon som haft samma problem och fixat det??
Jag laddade hem DslrBashboard och Helicon remote till min Samsung galaxy tab 3 wifi
för att testa att använda dessa som fjärrstyrning till min Canon eos 5d mark III
Dslr fick jag ingen bild men det verkar som det fungerar ändå men Helicon får jag bild
och fungerar som den skall ( tror jag )
Däremot så var jag ute i naturen idag och nu har liwe wiev slutat att fungera
Går att trycka över till film och då kommer det bild
Har provat ta ur batteri, koppla in den på båda programmen med samma resultat som innan
Har kopplat in den och avslutat men inget hjälpt
Har även en trådlös överföring till liten skärm som fjärrkontroll som inte heller fungerar längre (hähnel)
Har inte gjort något annat vad jag vet så det borde ha med något av dessa programm att göra
Någon som haft samma problem och fixat det??