Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite förbättring i forumet

Produkter
(logga in för att koppla)

seitoho

Aktiv medlem
En sak som jag ofta retar mig på är att det är "svårnavigerat" när man kommer längst ner på en sida i ett forum.

Längst ner fins valen att gå till annan sida i aktuell diskussion samt att gå till "Tidigare diskussion" eller till "Nästa diskussion".

Men väldugt ofta vill jag tillbaka till diskussionslistan för det aktuella forumet. Men den funktionn finns bara längst upp på sidan (menar den här raden "Forum > Handla > Butiker och leverantörer").

Hade varit smidigt att ha den även längst ner oxo.

Men använd bakåtknappen säger då kanske vän av ordning, men ofta så väljer jag att öppna många olika diskussioner i separata flikar, och ofta så är det inte den jag var i först som blir den sista kvar...


//TH
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.