HenrikHansen
Aktiv medlem
Det finns en slags jobbig hobby som kallas carspotting. Den går enkelt ut på att se en bil med registreringsnumret ***001. När man sett denna bil börjar man leta efter ***002, osv. Det är hopplöst lätt att börja och mycket jobbigt när men inte hittar 002:an efter fyra veckor utan det bara rullar 003r överallt. Jag har ett par kompisar som håller på för fullt. Jag tänkte att man kunde göra en ny utmaning genom att försöka fotografera alla bilar istället för att bara se dem.
Eventuellt skulle det kanske kunna bli en kul följetång om vi tillsammans skulle klara 001 till 999. Skulle ta sjukt lång tid ensam.
Jag ger bara en regel, bilden man lägger upp måste vara tagen efter den senaste upplagda, Flera bilar i följd på en bild uppskattas.
Vi kan väl se om det kan bli något. Jag kan räkna in..
Om inte annat är denna tråd en anledning för alla att ta med sig kameran ut!
Eventuellt skulle det kanske kunna bli en kul följetång om vi tillsammans skulle klara 001 till 999. Skulle ta sjukt lång tid ensam.
Jag ger bara en regel, bilden man lägger upp måste vara tagen efter den senaste upplagda, Flera bilar i följd på en bild uppskattas.
Vi kan väl se om det kan bli något. Jag kan räkna in..
Om inte annat är denna tråd en anledning för alla att ta med sig kameran ut!