Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
LightPix Labs M20 för Fuji
- Trådstartare Niklasx
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Jag vet inte vad det där är för blixt, men mina Nikon-blixtar (SB-800 och SB-700) fungerar på GR III i helmanuellt läge. Kombinationen blir dock rätt absurd eftersom blixtarna är så mycket större än kameran... Däremot fungerar det inte att sätta SU-800 (IR-fjärr för Nikons CLS) på den. Det får nog antas att den kräver kommunikation med kamerahuset och inte går att lösa ut helt manuellt även om den förstås har manuellt läge i exponeringsmässig mening.
hampusm
Aktiv medlem
Ja, det kan du!Hej, tänkte köpa mig blixten LightPix Labs M20, med TTL support for Fujifilm (har en XT-3).
Visst kommer jag kunna köra denna i manuellt läge även för min Ricoh GRiii?
hampusm
Aktiv medlem
Ett tillägg: Jag har LightPixlabs Q20, och har haft den i flera år. Det är en grym liten blixt, och när jag köpte den var den det överlägset billigaste alternativet om man ville ha trådlös blixt. Har för mig att jag fick den ny för runt 900kr inklusive frakt, tull, och moms.
Sedan dess har kronan rasat, och det har även det relativa priset på Godox blixtar. Om det inte finns någon särskild anledning till att du vill ha en LightPixLabs så är Godox ett mer ekonomiskt alternativ.
Sedan dess har kronan rasat, och det har även det relativa priset på Godox blixtar. Om det inte finns någon särskild anledning till att du vill ha en LightPixLabs så är Godox ett mer ekonomiskt alternativ.
Flash Gordon
Aktiv medlem
Kaffebrus och Photax har bra priser på Godoxblixtar för Fuji. Nu beror det givetvis på hur du tänker använda blixten. Fuji skickade ett tag med en miniblixt som heter EF-X8 när man köpte en kamera. Den drar ström från kamerans batteri. Bra för upplättning av motljus duger på kort håll.