Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

leverans av D70?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur ser det ut med leveranserna nu? Jag skickar äntligen iväg min faktura imorrn så om 2-3 veckor så kan jag lägga en beställning på en D70 med lite godis till.

Det stället som jag tänkte beställa från är scandinavianphoto.se(?) Finns det nåt anledningen att inte välja dom?

Bennie Thorvaldsen skrev:
Hur ser det ut med leveranserna nu? Jag skickar äntligen iväg min faktura imorrn så om 2-3 veckor så kan jag lägga en beställning på en D70 med lite godis till.

Det stället som jag tänkte beställa från är scandinavianphoto.se(?) Finns det nåt anledningen att inte välja dom?

Tycker du kan ringa runt och kolla på andra ställen, själv så hade min lokala handlare några inne och han gav mig samma pris som onlinebutikerna.

-Priset. Det går att få tag i billigare D-70 or
om man letar lite.

Fördelen är att SF är ett väldigt bra företag att handla ifrån.

Kolla på

www.pricerunner.se

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar