Annons

LevelUp for ps cc går inte att starta

Produkter
(logga in för att koppla)

GixxerStiff

Medlem
Jag satt och kollade igenom Adobe Exchange i cc, och hittade en grej som hette LevelUp for cc, lät som ett inlärnings-program till ps.
Så jag installerade genom exchange-panelen, och sen stod det "installation successful, restart application yaddiyadda".
Så jag startade om ps, och då ska programmet finnas med under window - exxtensions men där finns bara dom vanliga mini bridge, kuler och adobe exchange.

Går jag in i exchange - my stuff så finns levelup där, men det går inte att starta från den panelen vad jag kan se, och nedladdningsknappen finns fortfarande kvar där också, men om jag klickar på den igen så bliri det bara ett error-meddelande.

Nu är det så att CC Suite ligger på C-disken (där levelup-filen också hamnade) men PS ligger på en annan disk. Kan det påverka?
Jag tycker ändå att ps borde hitta filen ändå eftersom allt ligger där det installerades från början, jag har inte flyttat ps-mappen efteråt.

Nån som kan ha nån aning om vad felet kan vara?
Jag har mailat adobe om det med men inte fått något svar på ett tag så provar här med.
 
ANNONS