Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

lcd-skydd canon 350D

Produkter
(logga in för att koppla)

50:- + 6:- frakt
det är ju bra
om man beställer 2st blir frakten 13:-
sjukt att man ska betala mer för 2st
om jag lägger två olika order blir det ju dyrare för dom efter som dom måste packa i två olika

det är inga pengar det handlar om
men tycker att dom tänker lite konstigt

Funderar på varför det skydd somkameran har inte duger, med tanke på att min Canon EOS 300D har sitt ordinarie skydd intakt efter flera års hård fältmässig användning. Konstruktionen av 350D är snarlik.

Rekomenderar att spara pengarna eller köpa papperskopior av de bilder kameran har tagit för pengarna.

RolandM skrev:
Funderar på varför det skydd somkameran har inte duger, med tanke på att min Canon EOS 300D har sitt ordinarie skydd intakt efter flera års hård fältmässig användning. Konstruktionen av 350D är snarlik.

Rekomenderar att spara pengarna eller köpa papperskopior av de bilder kameran har tagit för pengarna.

det handlar nog inte om det
man vill ju inte ha synliga repor på kameran

sen är det nog inte så enkelt att repa DSLR
man stoppar den inte i fickan direkt eller har den i handväskan bland alla nycklar

ska köpa till min ixus 750 oxå
fattar inte att Canon har sänkt ner displayen och har knappt skydd på den
varför kan dom inte ha som alla andra
så det blir enklare att rengöra oxå

ut å plåta lite kanske?

ge dig inte föräns du har djupa jack i frontlinsen på dina L-gluggar. :/

Inte nog med att det redan sitter ett skydd pa kameran, det ar ocksa mycket billigt att byta det om det skulle bli repat eller ga sonder

Håller med ovanstående. Sluta tjafsa med usla tejpskydd. Byt ut plastbiten istället om den, mot all förmodan, skulle bli alleles för repig. Ni låter väl inte kameran skramla runt i verktygslådan?

Lars Johnsson skrev:
Inte nog med att det redan sitter ett skydd pa kameran, det ar ocksa mycket billigt att byta det om det skulle bli repat eller ga sonder

Är det nåt man kan göra själv eller måste man lämna in kameran för att byta skyddet? Vad kostar detta?

plastfilm

Man kan köpa plastfilm i bok/kontorsaffärer och själv skära ut den bit man vill ha det är mycket billigare än att beställa en bit för 50 kr.

Och till alla ni som klagar på detta, och tycker att man skall ut och plåta ect, gör det själva eller något annat seriöst än att komma med onödig kritik till folk som rädd om sin kamera, och vill slippa att sändigt putsa displayen för att man satt näsan eller fingret på den!

Jag köpte ett paket plastfilm som jag hittade bland mobiltelefon-tillbehören på Clas Ohlson. Fungerar bra och kostade inte mycket (det räckte till kameran samt tre mobiltelefoner)

uso skrev:
Är det nåt man kan göra själv eller måste man lämna in kameran för att byta skyddet? Vad kostar detta?

När det väl är dags att byta den däringa plastbiten som skyddar skärmen har det kommit 5011 nya modeller. Men visst är man pedantiskt rädd om kameran kan det ju vara bra med en plastbit som skyddar plastbiten. Frågan är då vad som skyddar skyddet?

Jag köpte dangabs skydd. Märks inte att det sitter där och det va så lite pengar så det sved ju inte direkt..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar