Karmacoma
Aktiv medlem
Var ute och fotograferade lite idag, när jag efter en stund ser något som jag uppfattar som smuts på skärmen först, tänker inte mer på det, slår av kameran och promenerar en bit till. När jag slår på kameran igen ser jag sedan att det är en spricka, och jag ser till och med hur den växer medans jag tittar på den, jag slår av kameran och börjar vandra hemåt igen. Väl hemma har det såridit sig ytterligare och är en rätt rejäl spricka över hela skärmen. det var väl 10-12 minusgrader när jag var ute. och jag var kanske ute en 30 minuter innan jag såg första lilla tecknet på något. Och kanske ungefär totalt en timme innan jag var hemma igen.
Nu till min fråga, är det så att lite billigare kameror som GM1 inte bör vara ute i kyla alls kanske?
Kanske är en total idiot men hade faktiskt inte reflekterat över detta alls innan det här hände.
Nu till min fråga, är det så att lite billigare kameror som GM1 inte bör vara ute i kyla alls kanske?
Kanske är en total idiot men hade faktiskt inte reflekterat över detta alls innan det här hände.