ANNONS
Annons

Lastolite HiLite ?

Produkter
(logga in för att koppla)

peter_wahlström

Aktiv medlem
Är det någon som har provat denna nya typ av bakgrund för location? Erfarenheter? Reflektioner? Tips? Är det något att ha, eller fungerar det traditionella sättet att belysa en vit bakgrund bättre?

Mvh /Peter

Hej Peter!
Lastolite HiLite är en ny produkt som har börjat levereras idagarna. Vi är nog de enda som testad den. En av fördelarna är att det går att få en helt vit bakgrund med bara en blixt. Den finns att prova hos oss i Bromma om du vill.

Mvh

Anders/AIFO AB

Aha....
Måste ju vara perfekt när det gäller friläggning av större objekt. Kan ni inte skicka ned en till någon butik i Gbg för demonstration?

Tack Anders för ditt svar...

Jag bor ju inte riktigt i närheten, annars hade jag varit inne hos dig för länge sedan och pratat om denna.

Jag står i valet och kvalet om det är "HiLite" eller den äldre ihopfällbara bakgrundsfonden med släp som är mest lämplig för mig. (eller båda två?)

Om inte annat så kanske du har möjlighet att plocka med dig dem på mässan i slutet av mars. (om jag kan vänta tills dess)

En annan kort fråga gällande Hilite - Är släpet tillbehör, eller följer det med?

mvh /Peter

Intressant i varje fall.
När var mässan i Jönköping?

Jag får hem en Cubelite 200x200x210cm vilken minut som helst.
Skall bli intressant att se effekten av att slå blixt bakifrån genom den också.
Har behov av att frilägga lite större produkter.

Kontakta Scandinavian Photo i Göteborg så fixar de en demo på HiLite. Vi kommer att vissa HiLite på mässan i Jönköping den 30-31 mars.
Vi ses där!

Anders/Aifo AB

OK! Tack Anders.
Hoppas det funkar tidsmässigt med mässan för det vore verkligen kul. Men SP kan också gärna få ett besök.

Hej Tomas.
Jag kollar med Anders hur vi kan fixa så du och ni andra kan komma in till butiken i Mölndal och titta på den. (vill gärna se hur det funkar själv också)

Jag återkommer när vi har en för demo. Ev blir det under en kortare period men som sagt, jag återkommer. Kolla in detta forum framöver så skriver jag här när jag beräknar ha en för demo i Scandinavian Photos butik i Mölndal

Kanon John!

Jag håller korpgluggarna öppna.
Skall bli trevligt.
Annars syns vi kanske den 9/2 på Janne Höglunds kurs nere hos er.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar