Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Laptop i kamerarygga = Trasig skärm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Mcnab

Aktiv medlem
Köpte idag en Kameraryggsäck (Think Tank Streetwalker Harddrive)
Nu när jag har packat allt i den och ska klämma ner LT så känns det lite som att den spänner i nederkant.
Hur känsligt är detta?
Har någon haft sönder skärmen pga att ha packa för mycket i ryggan så att det har knäckt skärmen?

Har en MBP så lite aluminium finns runt :) Men kändes lite sådär måste jag säga.

Köpte idag en Kameraryggsäck (Think Tank Streetwalker Harddrive)
Nu när jag har packat allt i den och ska klämma ner LT så känns det lite som att den spänner i nederkant.
Hur känsligt är detta?
Har någon haft sönder skärmen pga att ha packa för mycket i ryggan så att det har knäckt skärmen?

Har en MBP så lite aluminium finns runt :) Men kändes lite sådär måste jag säga.

Säger TT att den är gjord för din storlek av laptop så kommer det att funka utan problem

Hade TT tidigare och de är grymt bra, grattis till köpet

En MBP är ju en ganska kraftig skapelse så den tål nog mer än du tror. Å andra sidan vill man inte få skärmen spräckt för det är det dyraste som sitter i en lap top.
Fast jag vill nog påstå du får ta i ordentligt innan du skall lyckas spräcka skärmen på en ihopfälld MBP.

Jo det ska säkert fungera, men det är ju inte jättemycket emellan kamera och LT.
Men det ska bli kul att använda den lite större modellen, har en Pro också men ska sälja den.
Gillar verkligen TT de har så mycket fack och bra lösningar.
Kollade på en Benro som jag vart imponerad av, men den saknade lite småfack som jag tycker att det behövs till lite batterier och liknande.

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto