Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lägga till utrustning

Produkter
(logga in för att koppla)

GuggeP

Ny medlem
Försökte lägga till min utrustning i fotoväskan, men jag hittar inte mitt variabla gråfilter. Jag hittar inte heller något ställe att föreslå tillägg, fast det står i instruktionen att jag ska kunna göra det. Uppenbarligen lyckas jag inte navigera riktigt här på Fotosidan, så var snäll och hjälp mig.

Jag kan nämna det här direkt. Det jag skulle lägga till min fotoväska, som saknades bland recensioner, var följande: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=395539
Ett Genus GNDF-58 variabelt ND-filter 58mm

Det står också Dörr på lådan, sant webbadressen www.genustech.tv så jag sökte flera gånger bland filter innan jag gav upp och insåg att den uppenbarligen inte finns. Har jag missat något ber jag om ursäkt i förväg.

Hittat

Jag besvarar mig själv nu när ingen annan hunnit. Jag såg till slut länken där jag kunde mejla in till Fotosidan, och det gjorde jag. Antar att det blev rätt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar