Annons

Lägga till i kameraväskan

Produkter
(logga in för att koppla)

Trippelmamman

Ny medlem
Jag försöker att lägga till en kamera i min kameraväska men det funkar inte. Får en liten adress men det händer inget mer. Är det för att jag inte uppgraderat mig som det strular?

Tll redaktören!

För ca 3-4 veckor sedan köpte jag en stativ som inte fanns i förteckningen. Jag gjorde allt som stod i anvisningen (bild, data etc.) på min nya Vanguard Alta 263 AP stativ.
Sedan händer inget. Skrev ett antal gånger, inget händer.

Ingen stor sak, livet går ju vidare utan att Vanguard Alta 263 AP är med i Fotosidan Produktkatalog, och jag har ju stativen kan fota ändå.

Men ärligt talat retar mig den totala ointresse av Fotosidans redaktions sida.

Sedan tycker jag att ni mycket väl kunde tillåta 1600 pixel eller 1900 px breda bilder i bildalbumet. Filerna blir fortfarande kring 1MB, och fler skulle ladda ner. Idag kostar 1MB lagringplats ca 0,07 ÖRE!
Tex jag skulle köpa medlemplats. Vilket jag inte gör så länge jag kan bara visa mina bilder i vykortformat.

Med vänlig hälsning
forcli

För en stund sedan fick jag ett mejl från Fotosidan om en kamera som jag hade föreslagit, eftersom jag har köpt en sådan och ville lägga den i fotoväskan. Sedan letade jag och hittade den. Kameran är en Minolta Dimage 7i, men när jag tittade närmare på produkterna i recensionsdatabanken, fanns den med under namnet Konica Minolta Dimage 7i. Den här modellen hör till den sista årgången Minolta-produkter innan Konica gick ihop med dem. Det står inget om Konica på kameran, se här:
http://www.konicaminoltasupport.com/DiMAGE_7i.2393.0.html?&L=0

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar