Annons

Läcker website

Produkter
(logga in för att koppla)
känns som någon har lagt ner väldigt många timmar
med att fixa den sidan, kanske lite för mörk för min smak...
 
som vanligt stör man sig på allt jobbigt användande av flash animationer..
varför denna trend på fotografers sidor.. suck!
dock var bilderna snygga!
/mago
 
Ughh! Vilken seg sida! Tycker inte om. Men en del bra bilder fanns ju..

Hilsen Peter
 
heh, tänk så olika man kan uppfatta saker och ting. Har nog aldrig sett en proffsigare sida inom denna genre. Tycker man har lyckats med design, funktionalitet och dessutom är allt paketerat i ett användbart gränssnitt.

Men hastigheten kanske inte blir den bästa om man har en långsam uppkoppling.
 
Min bästa webbupplevelse hittills!

Tack för tipset. Jag har inga ord för hur bra jag tyckte om den siten...

//mats
 
Seg som sirap om du frågar mig, vilken kund orkar lägga ner halva förmiddagen för att kolla på hans bilder? Såg en jävligt bra site igår därimot från en dansk kille, öhhh...ulrik nånting ganska känd tror jag har vunnit en del priser. Var också i flash men väldigt lättnavigerad och enkel tillskillnad från den här. För övrigt måste jag säga att flash är bra så länge det inte blir effektonani av det!

Se min tex :)

Mvh Martin!
 
Säkert fina bilder, men jag lyckades inte ens komma åt dom genom min webläsare (Mozilla) här på jobbet. Föredrar snygg design med enklare och robustare medel utan en massa flash.Smaken är ju dock... ...klöven. Mvh Richard
 
Meditativt känsloläge

Jag tycker att man borde skilja på en sida som är byggd för att vara snabb och effektiv och en som vill ge besökaren en total upplevelse... Siten får i alla fall mig i ett väldigt skönt meditativt känsloläge. Är man allt för stressad så är det förståss helt fel sida att vara på. Är man heller inte mottaglig för den här stilen så förstår jag att man inte tycker om den. Behöver allt vara så jävla snabbt på internet?

//mats
 
...helt grymm

...otrolig välgjord.... skulle även här ovan klagande personer tycka om de hade en snabb uppkoppling..... och för eller senare har vi det allihop precis som telefonanslutningen kom till alla till slut...
ha tålamod....
 
Si så där...

Lite grådaskig - men snygga bilder...

Och seg...

mvh Janne (numera med adsl...)
 
jo, det var en fin sida.
han har lyckats med ljudet och musiken till bilderna, gör faktiskt att man verkligen SER på bilderna...

...om man kan ta sig tid dvs..., får återkomma till sidan senare...

bra tips stefan!
 
Snyggt men drygt

Jo visst är det en snygg och välarbetad sida men den är mer för att visa vad webbaren kan än att visa bilder tycker jag.

Vad jag menar då är att det tar en allt för lång tid innan man verkligen kommer dit man vill och får se bilderna.

Vem är intresserad av musiken förresten? Tar bar en massa extra tid.
 
Också segt

Det var exakt samma sak med denna sida ... det tar tid att få se vad fotografen verkligen vill visa.

Absolut inget ont sagt om bilderna som någon av de båda fotograferna har tagit. De var mycket fina.
 
Jättesnygga sajter men som andra nämnt visar de mer vad ägaren kan i flash än sin fotografering.

En miss som båda gör är att deras "tumnaglar" är helt anonyma. Man måste således klicka på allt för att se bilderna.

Bättre är då att ge ett litet smakprov i tumnageln så man kan ana sig till vad man får se..

Båda har annars mycket bra bilder!

/Patrik
 
Otrolig snabb sida

Mycket stilren och meditativ sida.Har inte sett något bättre. Den har bra färger och är supersnabb på min dator. Beror det på att jag har bredband?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.