Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kvinnlig fotokompis sökes i Sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Jag söker en kvinnlig fotografkompis i 25-30 åldern att spontanfotografera med, möjligtvis fixa ateljé för att fotografera.
Är relativt ny i Stockholm inflyttad från västerbotten och söker någon att fotografera tillsammans med.
Vore kul om du även var intresserad av att måla.

Jag är väl amatörfotograf, har en canon 40d, teleobjektiv, macro, vidvinkel m.m.

Hör av dig!
/Mathilda

Synd att du har så snäva preferenser, vi är annars ett ganska stort trevlig gäng i alla åldrar, killar och tjejer, som spontanfotograferar i Stockholm rätt ofta. Håll koll här ifall du ändrar dig beträffande dina egna ramar.

Synd att du har så snäva preferenser, vi är annars ett ganska stort trevlig gäng i alla åldrar, killar och tjejer, som spontanfotograferar i Stockholm rätt ofta. Håll koll här ifall du ändrar dig beträffande dina egna ramar.

Tack för svar!
Ja, snäva ramar :) Jag visste inte att det fanns en fotogrupp till att börja med så jag tänkte det var lika bra att skriva snävt. Har fortfarande inte lyckats hitta någon att umgås med.
Var hittar man information om er fotogrupp?

/M

Fok annosnerar här när de har tänkt gå ut, en tid och en plats och hör om någon har lust att haka på. Oftast är det någon som är ledig. Annars är ett bra ställe att börja på att gå på nåågon träff med Mosebacke Fotografiska sällskap. Lägg en prenumeration på båda ställena, så får du automatiskt info när det händer något. Men knappast med begränsingen 25-30 år :p

Fok annosnerar här när de har tänkt gå ut, en tid och en plats och hör om någon har lust att haka på. Oftast är det någon som är ledig. Annars är ett bra ställe att börja på att gå på nåågon träff med Mosebacke Fotografiska sällskap. Lägg en prenumeration på båda ställena, så får du automatiskt info när det händer något. Men knappast med begränsingen 25-30 år :p

Haha, det gör mig inget alls! Jag tänkte försöka knyta en vänskapskontakt med samma intressen så jag tänkte att här var en bra plats att börja. Tack för tipsen :)

Vi var ett stort gäng som var ute i lördags som du kan se i tråden bredvid. Bara att hålla ögonen öppna (eller helst prenumerera på tråden då framförhållningen ofta är mycket kort) och hänga med när det passar, eller själv förslå en tid och plats och se om du får något gensvar.

Vi var ett stort gäng som var ute i lördags som du kan se i tråden bredvid. Bara att hålla ögonen öppna (eller helst prenumerera på tråden då framförhållningen ofta är mycket kort) och hänga med när det passar, eller själv förslå en tid och plats och se om du får något gensvar.

Ja jag förstod nu att hela forumet är ett enda stort tips för träffar, och jag såg att ni hade varit ute i helgen, kul! Synd att jag missade. En liten fråga dock... hur prenumererar jag på fotokompis forumet, för jag lär säkert missa en träff till. Jag tycker det är krångligt att hitta på den här sidan.
Tack igen för svar! :)

Ja jag förstod nu att hela forumet är ett enda stort tips för träffar, och jag såg att ni hade varit ute i helgen, kul! Synd att jag missade. En liten fråga dock... hur prenumererar jag på fotokompis forumet, för jag lär säkert missa en träff till. Jag tycker det är krångligt att hitta på den här sidan.
Tack igen för svar! :)

Du hittar prenumerationsfunktionen under rubriken "Ämnesverktyg" ovanför inläggen. Alltså den här raden:

Bilagor

• Dump.jpg
    Dump.jpg
    23.2 KB · Visningar: 205
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar