Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kvinnlig fotokompis sökes i Sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Jag söker en kvinnlig fotografkompis i 25-30 åldern att spontanfotografera med, möjligtvis fixa ateljé för att fotografera.
Är relativt ny i Stockholm inflyttad från västerbotten och söker någon att fotografera tillsammans med.
Vore kul om du även var intresserad av att måla.

Jag är väl amatörfotograf, har en canon 40d, teleobjektiv, macro, vidvinkel m.m.

Hör av dig!
/Mathilda

Synd att du har så snäva preferenser, vi är annars ett ganska stort trevlig gäng i alla åldrar, killar och tjejer, som spontanfotograferar i Stockholm rätt ofta. Håll koll här ifall du ändrar dig beträffande dina egna ramar.

Synd att du har så snäva preferenser, vi är annars ett ganska stort trevlig gäng i alla åldrar, killar och tjejer, som spontanfotograferar i Stockholm rätt ofta. Håll koll här ifall du ändrar dig beträffande dina egna ramar.

Tack för svar!
Ja, snäva ramar :) Jag visste inte att det fanns en fotogrupp till att börja med så jag tänkte det var lika bra att skriva snävt. Har fortfarande inte lyckats hitta någon att umgås med.
Var hittar man information om er fotogrupp?

/M

Fok annosnerar här när de har tänkt gå ut, en tid och en plats och hör om någon har lust att haka på. Oftast är det någon som är ledig. Annars är ett bra ställe att börja på att gå på nåågon träff med Mosebacke Fotografiska sällskap. Lägg en prenumeration på båda ställena, så får du automatiskt info när det händer något. Men knappast med begränsingen 25-30 år :p