Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kvinnlig fotograf söks
- Trådstartare dj_evil
- Start datum
Crelle
Aktiv medlem
Hansanders
Aktiv medlem
Vaddå ?
Du vet väl att könsdiskriminering är olaglig i Sverige ?
Passa Dej för JÄMO....
Passa Dej för JÄMO....
Rommel
Avslutat medlemskap
Passa Dej för JÄMO....
Beror väl på? Om fotografen ska forografera nakna brudar på bröllopet så kanske de inte vill göra det inför en man?
Vart är bröllopet nånstans?
/Stefan R. Nilsson
Http://digitaliz.se
Http://blogg.digitaliz.se
Photosession
Aktiv medlem
Kan vara så enkelt att bruden känner sig mer trygg med en kvinna, helst om det ska fotograferas vid påklädning och dylikt.
Hansanders
Aktiv medlem
De flesta nakenfotografer är väl män.Beror väl på? Om fotografen ska forografera nakna brudar på bröllopet så kanske de inte vill göra det inför en man?
Vart är bröllopet nånstans?
/Stefan R. Nilsson
Jag tror att män är bättre lämpade att fotografera nakna kvinnor !
Ofta tycker de det är kul och intressant också....
Rommel
Avslutat medlemskap
De flesta nakenfotografer är väl män.
Jag tror att män är bättre lämpade att fotografera nakna kvinnor !
Ofta tycker de det är kul och intressant också....
Bara ett roligt exempel om varför!
Dessutom är det uppdragsgivaren som beslutar. Ser inget diskriminering i denna tråd alls. Önskemål får man alltid framföra.
/Stefan R. Nilsson
snap01
Aktiv medlem
Jag söker HELST kvinnlig fotograf till min kompis bröllop. Priset är inte prio, men det ska va ordentlig jobb och portfolio ska tala för sig.
Ni kan även gärna även tipsa om andra fotografer med bra portfolio, båda män och kvinnor.
Tacksam för hjälpen
en som är duktig är lindisma bara att googla. Annars så hittar du många på bröllopstorget.se
vicla
Ny medlem
Jag söker HELST kvinnlig fotograf till min kompis bröllop. Priset är inte prio, men det ska va ordentlig jobb och portfolio ska tala för sig.
Ni kan även gärna även tipsa om andra fotografer med bra portfolio, båda män och kvinnor.
Tacksam för hjälpen
http://hannabjorkstedt.blogg.se/category/foto-brollop.html
http://jessicalund.se/brollop/
Tycker jag har väldigt fina portfolios...
Mvh
Vilgot
themajk
Aktiv medlem
Passa Dej för JÄMO....
Många skitinlägg från dig idag, vaknat på fel sida? Eller menar du att jag borde passa mig för JÄMO när jag letar kvinnliga modeller för att plåta kvinnokläder, eller män för att plåta manskläder?
Det finns ingen könsdiskriminingslag i Sverige som säger att man måste välja en tjänsteleverantör oavsett kön. Vill bruden att en tjej ska plåta hennes förberedelser så är det enbart upp till henne.
---
Till TS, är det i uppsala-området? http://www.2brides.se/ från stockholm är grymt trevliga och duktiga, har haft med dem att göra förut.
benjamineidem
Avslutat medlemskap
Många skitinlägg från dig idag, vaknat på fel sida? Eller menar du att jag borde passa mig för JÄMO när jag letar kvinnliga modeller för att plåta kvinnokläder, eller män för att plåta manskläder?
Det finns ingen könsdiskriminingslag i Sverige som säger att man måste välja en tjänsteleverantör oavsett kön. Vill bruden att en tjej ska plåta hennes förberedelser så är det enbart upp till henne.
---
Till TS, är det i uppsala-området? http://www.2brides.se/ från stockholm är grymt trevliga och duktiga, har haft med dem att göra förut.
Om det stått "manlig fotograf söks" hade det troligtvis blivit ett jävla liv.
Eller kanske "Söker fotograf till mitt bröllop, utan invandrarbakgrund"
Jag tycker man kan ha vilka önskemål som helst. Men samtidigt är det inte konstigt att folk reagerar.
Den enda anledningen som jag kan se att man bryr sig om könet på fotografen måste ju ha med fördomar att göra. eller?
themajk
Aktiv medlem
Om det stått "manlig fotograf söks" hade det troligtvis blivit ett jävla liv.
Eller kanske "Söker fotograf till mitt bröllop, utan invandrarbakgrund"
Jag tycker man kan ha vilka önskemål som helst. Men samtidigt är det inte konstigt att folk reagerar.
Den enda anledningen som jag kan se att man bryr sig om könet på fotografen måste ju ha med fördomar att göra. eller?
Jo. Det är konstigt att folk reagerar. Speciellt när de reagerar med direkt felaktiga påståenden som grund för sin reaktion. "HELST kvinnlig fotograf" är ljusår ifrån något olagligt och JÄMO hade nog garvat läppen av sig för en anmälan. Just efter de slutat garvat åt en anmälan för "jag söker en fotograf som är duktig" för diskriminering av dåliga fotografer...
och nej, det har inte bara med fördomar att göra, om en tjej är mer bekväm med att en annan tjej, snarare än en kille, ska plåta när hon tar på sig klänningen så beror det på att hon är mer bekväm med en annan tjej, inte på att hon är olagligt fördomsfull mot alla män. Det är snarare ett välinformerat och begrundat beslut, hon vet att hon är mer bekväm och kommer därför bli bättre på bild på sin viktiga dag... Konsumentdemokrati på högsta nivå alltså.
Senast ändrad: