olindskog
Aktiv medlem
Konsumentmakt!
Har läst ett par trådar om "Canon"verkstäder och deras hantering av ickeprofessionella fotografers utrustning.
Min fråga är därför vilka märken som hanterar sina konsumenter bättre respektive sämre när det rör sig om tider för åtgärdande, välvillighet gällande garantirep. samt i de fall de använder externa verkstäder kvalitetskontroll av dessa?
Man (läs jag) har sett mycket sk*t om Canon men det kanske beror på att det (väl?) är det mest utbredda konsumentvarumärket på Dslr-marknaden, eller?
MVH
Ola G
Har läst ett par trådar om "Canon"verkstäder och deras hantering av ickeprofessionella fotografers utrustning.
Min fråga är därför vilka märken som hanterar sina konsumenter bättre respektive sämre när det rör sig om tider för åtgärdande, välvillighet gällande garantirep. samt i de fall de använder externa verkstäder kvalitetskontroll av dessa?
Man (läs jag) har sett mycket sk*t om Canon men det kanske beror på att det (väl?) är det mest utbredda konsumentvarumärket på Dslr-marknaden, eller?
MVH
Ola G