Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kurskompisar till workshop i Spanien sökes!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kristin E.

Medlem
Hej!
Jag vill så gärna gå den här workshopen i oktober men vi behöver vara minst 10 deltagare för att den ska bli av och därför söker jag kurskompisar med ljus och lykta! Det är en 2-dagars workshop med Benny Ottosson i Porträtt- och Bröllopsfoto och mest fokus på att använda naturligt ljus för fina porträtt. Skulle du vilja vara med? I den här länken hittar du all info: http://www.experiencepilots.com/kurser.html
Jag hoppas så att den blir av eftersom jag har svårt att komma ifrån för att åka till Sverige! Och jag kan lova er att vädret här är underbart i slutet av oktober! Hoppas vi ses :) Hälsningar från Kristin

Hejsan !
Detta är högaktuellt för mig och ska genast kolla mina möjligheter att fara, låter dessutom riktigt roligt :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar