Annons

Kurser???

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
Tänkte på en sak som kanske skulle kunna utveckla detta stället..
Här finns en salig blandning amatörer och proffs.
Redan idag delas det kunskap på visa nivåer men detta kanske skulle kunna göras mer direkt.

Ett sätt skulle kunan vara Workshops med olika inriktningar.
Jag vet att det finns de som är RIKTIGT bra på modellfoto enligt dagens ramar (calle ta åt dig) har sett en del VÄLDIGT bra bilder på porträtt (minns inte namnet) Vi har också en del som är duktiga på att ta ut svängarna så det kommer nära konstfoto (helen) andar som har en kul approach till naturen och makroriket (Bibi)

Skulel det inet kanske vara möjligt att sätta upp en plats där de ¨håller en workshop över en dag (mna kanske kan göra en deal med ett minilabb att de soppar ev rullar som kommer in vid en viss tidpunkt innan kl 17 ex så att man kan kika på dem på kvällen över enbit mat och gemensam kritik)
Detta skulel vara något JAG vor jäklit intressead av. Kanske det är så att vissa skulel vara intresserad av att dela med sitt kunannde i mer "klassrumsliknande" situationer i e studio eller liknande.

JAg skulle tycka det vore jäkligt skoj att vara med och arrangera en likannde Workshop på ex en STCC tävling eller på en av de träningdagar som vårat racingteam kommer att ha. Kanske det också skulle gå att låna ett militärt flygfält en dag så man kan lära sig och finslipa kunandet att plåta hojjart och bilar med rörelse i. Både från andra bilar och stillastående...

En vansinnig ide eller???

Bra idé

Workshopönskemålfrån mig är kreativ blixtfotografiering med en vanlig blixt.
Mycket bra förslag!

Jonas
Jag tycker du har kommit på en verkligt bra idé här. Hoppas att intresset blir så pass stort att det blir något av det också.
/Lars-Åke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar