Annons

Kontrakt

Produkter
(logga in för att koppla)
*Knuff*

Jag tänkte jag skulle slippa copy/paste från den andra tråden, men var detta något som kan vara möjligt eller inte?

//Liza

Jag tycker det är en jättebra idé och en bra service till de som är betalande medlemmar.

Kanske beror det på att fotosidan crew inte svarar på att de har mycket att göra. Fler moderatorer skulle vara bra. Gärna kvinnliga.

/Per

En jättebra idé!

Jag kan förstå att crew inte har tid att ordna det omgående, men det är synd att bra förslag blir liggande utan kommentarer från crew.

Man skulle ju kunna tänka sig att Fotosidan.se har vissa sådana här mallar on-line, det är dock inget som är inplanerat (inte eller om det skall vara gratis oavsett medlemsnivå). BLF gör ju ett bra jobb för oss fotografer och man stödjer dem genom att köpa deras dokument.

Ps. Inlägget skrevs en fredag eftermiddag och nu är det tisdagmorgon. Jag tycker att det är en ok svarstid. Gällande forumvärdsrelaterade åtgärder, som bland annat triggas av formumrapporter, så åtgärdas dessa mycket snabbt och där är vi sex stycken som får mail om rapporterna. Skulle något vara akut så bör det finnas någon av oss som kan agera oavsett vilken dag det är.

elmfeldt skrev:
Ps. Inlägget skrevs en fredag eftermiddag och nu är det tisdagmorgon. Jag tycker att det är en ok svarstid. Gällande forumvärdsrelaterade åtgärder, som bland annat triggas av formumrapporter, så åtgärdas dessa mycket snabbt och där är vi sex stycken som får mail om rapporterna. Skulle något vara akut så bör det finnas någon av oss som kan agera oavsett vilken dag det är.

Inte meningen att stressa eller så med en *knuff*, inte tänkt på det som negativ kritik heller så försvar är inte nödvändigt. Sorry.

//Liza

elmfeldt skrev:
Man skulle ju kunna tänka sig att Fotosidan.se har vissa sådana här mallar on-line, det är dock inget som är inplanerat (inte eller om det skall vara gratis oavsett medlemsnivå). BLF gör ju ett bra jobb för oss fotografer och man stödjer dem genom att köpa deras dokument.

Jag tänkte det nog som ett komplement till BLF. En fördel vore ju tex att kunna logga in och dra ut ett avtal vart man än är.

//Liza

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto