Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Konstruktiv kritik=Bra for alla.

Produkter
(logga in för att koppla)

Zamn

Aktiv medlem
Det sags att fotosidan.se ska vara bettre en pixelarea.com for att man far mer kritik pa sina bilder.

Jag har inte haft mina bilder uppe sa lenge, men det verkar som om det er lite svart att na fram bland alla ovriga bilder.

Nan som har nat tips pa hur man ska fa andra att kommentera?

Har forsokt med att kommentera andras bilder men det verkar inte funka sa bra...

Kanske borde ge det lite mer tid?

Ok, her er en deal :)
Alla som kommenterar en av mina bilder kommer fa en kommentar pa en av sina bilder :)
Lovar.

Det är en bra fråga. Förut kunde man räkna med att få kommentarer men nu har det lugnat ner sig, vet ej varför. Det sägs att det läggs in mer bilder men jag tycker att det kommit in ungefär samma mängd ett tag nu så jag vet inte. Du kanske få börja ta in provocerande bilder för att kunna räkna med att få kommentarer men det är lite trist sätt. :confused: ;)

Noir skrev:
Det sags att fotosidan.se ska vara bettre en pixelarea.com for att man far mer kritik pa sina bilder.

Jag har inte haft mina bilder uppe sa lenge, men det verkar som om det er lite svart att na fram bland alla ovriga bilder.

Nan som har nat tips pa hur man ska fa andra att kommentera?

Har forsokt med att kommentera andras bilder men det verkar inte funka sa bra...

Kanske borde ge det lite mer tid?

Ok, her er en deal :)
Alla som kommenterar en av mina bilder kommer fa en kommentar pa en av sina bilder :)
Lovar.

Det här med att många bilder inte får kommentarer har diskuterats tidigare i ett antal olika "trådar" här i forumet. Personligen tror jag att det är en kombination av att alltför många bilder laddas upp per dag och att det är alltför få av fotosidans medlemmar som kommenterar andras bilder....

När det gäller din tanke att du ska få fler kommentarer genom att kommentera andras bilder så stämmer den säkert. Däremot får du nog ge det lite tid och dessutom vara lite mer aktiv som kommentator! 10 kommentarer är ju inte så extremt mycket!

Hälsningar
Fredrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar