Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Konsert fotoserie!

Produkter
(logga in för att koppla)

Ekorrism

Medlem
Hejsan folket,

Det är så att jag nu sitter hemma och håller på att leka runt lite med konsertfoton och tyckte att en serie med bilder som jag klippt till efter hur jag tyckt. Ser det okey ut om man gör som på bilden under.

Bildadress:
http://img512.imageshack.us/img512/2701/sngaresonicsyndicatebwfac6.jpg

Detta är bara en början på hur det kommer se ut när det är klart men tänkte kolla lite snabbt om det är nått man ska tänka mer på innan jag fortsätter med arbetet. Tänkte senare skriva ut flera bilder på A3 papper och göra en "lång" tavla av det. Vill gärna höra era tankar om detta om det funkar eller om jag ska bojkotta projektet direkt.
Känner mig personligen nöjd över detta men det är nått som säger att det fattas nått men jag kan inte hitta felet. Kanske är det för jag stirrat för länge på bilden.

Nu lär jag ha skrivit mig själv yr men hoppas ni förstår vad jag vill ha hjälp / tips med:)

Tack på förhand / Oskar

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar