Annons

Kompis, fotograf Och Modell Kristianstad

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan Alla Glada och trevliga människor på Fotosidan.

Jag håller starkt på att utveckla mina kunskaper inom fotografera och bearbeta digitala bilder.

Jag bor i Kristianstad och skulle gärna vilja kunna få lite kreativa tips och ideér utav.

Är du, som jag, att du vill få lite tips, ideér och snacka skit med ett gemensamt intresse, hör gärna av dig.

Modeller sökes också, då TFP. Är intresserad av det mesta, så även om du inte är två meter lång, en centimeter bred, är blond och har jätte bröst, så är du väldigt välkommen (självklart den andra kategorin också), så kan jag plåta dig.
För att poängtera så fotograferar jag inget direkt naket, sexuellt, porr eller liknande, utan naturkort, porträtt, djur etc

Vill du lära dig lite smått själv av mina kunskaper vad gäller retuschera bilder (är dock ingen höjdare "än", men lär mig.....), så är du ju självklart välkommen.


Hör av dig.

Skicka ett MAIL till mig så kan vi snacka där.

Har även Msn och resultat kan givetvis visas upp.

[email protected]


Mvh: Gustav


Ps! Självklart måste du ju inte vara både modell OCH kompis OCH fotograf på samma gång=) Ds
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.