umapuma
Aktiv medlem
Jag sitter och försöker jämföra kompaktkameror genom att läsa användarrecensioner på nätet. Jag har hittat Samsung es75 för 600 och tyckte att det priset kändes bra. Har läst lite om den och kollat på youtube och filmerna blir förhållandevis bra, särskilt till det priset! Det är bara ett litet problem, den får kritik för bildstabilisatorn och just bildstabilisering känns ju ganska önskvärt till en femårig fotograf..
Någon som känner till vilket märke / vilka kompaktkameror som har bäst stabilisering i min prisklass? Kan tänka mig ett lite högre pris också men gärna runt 1000-lappen.
Är det förresten någon som har den kameran och vet hur "illa" det är? Det kanske inte är så farligt som folk målar upp det.. hoppas jag på
Någon som känner till vilket märke / vilka kompaktkameror som har bäst stabilisering i min prisklass? Kan tänka mig ett lite högre pris också men gärna runt 1000-lappen.
Är det förresten någon som har den kameran och vet hur "illa" det är? Det kanske inte är så farligt som folk målar upp det.. hoppas jag på