Annons

Kommer inte åt undermenyerna

Produkter
(logga in för att koppla)

Minita

Aktiv medlem
Av någon anledning, så kommer jag inte åt undermenyerna när jag är inloggad. Trodde först att felet berodde på Explorer 6 och att jag hade rensat lite för mycket i min dators register. Kör nu med version 7 men felet kvarstår - ibland. Är jag inte inloggad, då är det aldrig några problem.

När jag får felet, så hjälper det oftast att uppdatera sidan med F5 men det är dock så irriterande. Har inga andra sidor som spökar för mig.

Troligen är den menydefintionsfil "trasig", gör något som förändrar din meny (ex. dina bokmärken) så löser det sig.

-Thomas

Sorry, jag glömde svara.

Jag loggade in som dig på min dator i fredags och hade då inge problem med menyerna, vare sig på Firefox, IE eller Opera. Men det är ju möjligt att du också hade menyer du kunde se just då jag testade.

Nästa gång de inte funkar, skriv här direkt så skall jag se om jag hinner med att testa precis då. Kan jag inte återskapa felet så ligger ju problemet någonstans på din dator, och då blir det lite klurigare att reda ut vad det kan bero på.

Vet du om du har något anti-reklamfilter, eller tex "aggressiv" brandvägg" som spärrar Javascript?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto