Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kommentarer om min hemsida?
- Trådstartare SiPaMoId
- Start datum
Varför ska jag bemöda mig om du inte bryr dig?sipamoid skrev:
Jag vet ej vad det beror på och jag bryr mig egentligen inte heller.
Anders_Andersson
Aktiv medlem
Jag vet att du inte bryr dig..men jag kollade på din hemsida.Den är väl helt ok.Enkel och lättnavigerad.Men ta bort filändelserna,(jpg)i namnet på bilderna.
....Anders Andersson
....Anders Andersson
SiPaMoId
Aktiv medlem
Oupps...jag var bra klantig när jag formulerade mig och det är klart att jag bryr mig ,jag menar bara att jag faktiskt aldrig fått någon kommentar på bilderna på hemsidan. Så förlåt om jag formulerade mig så klantigt !
Calle, jag undrade helt enkelt vad du tyckte om bilderna egentligen ? Ok?!
Det är lugnt, du bjöd ju faktiskt på den repliken;-)sipamoid skrev:
Oupps...jag var bra klantig när jag formulerade mig och det är klart att jag bryr mig
Ska kolla in den senare.sipamoid skrev:
jag menar bara att jag faktiskt aldrig fått någon kommentar på bilderna på hemsidan. Så förlåt om jag formulerade mig så klantigt !
Timo Julku
Avslutat medlemskap
din hemsida
Det ar en bra start tycker jag.
Tva synpunkter...
1. Lanka till et HTML document som haller dina "stora bilder" sa att du kan fa en svart bakgrund. Personligen hatar jag nar det poppar upp massa vit runt e kring... nar du har det svart sa att saga, du fattar...
2. Du borde kanske titta lite narmare pa det hela me frames & tables, haller det rent o snyggt, valdigt enkelt...
Har du narra konkreta fragor ar du valkommen att fraga...
Timo
[email protected]
Det ar en bra start tycker jag.
Tva synpunkter...
1. Lanka till et HTML document som haller dina "stora bilder" sa att du kan fa en svart bakgrund. Personligen hatar jag nar det poppar upp massa vit runt e kring... nar du har det svart sa att saga, du fattar...
2. Du borde kanske titta lite narmare pa det hela me frames & tables, haller det rent o snyggt, valdigt enkelt...
Har du narra konkreta fragor ar du valkommen att fraga...
Timo
[email protected]
Den är väl ok, basic och lättnavigerad. Men jag skulle ta bort Canon och Fujis logga i din presentation, om du nu inte är sponsrad av dem. Sen säger "Om mig" inget om dig, bara vilken utrustning du använder. Bilden på dig är ingen höjdare, mörk och grön, rörig bakgrund och du har en kristalkrona i huvudet. Men du verkar vara fint klädd;-)
Jag skulle nog dela upp bilderna i olika portfolios efter stil. Nu är det en salig röra av porträtt, silvermuggar och trumpeter. Annars tycker jag en del av bilderna är fina.
Jag skulle nog dela upp bilderna i olika portfolios efter stil. Nu är det en salig röra av porträtt, silvermuggar och trumpeter. Annars tycker jag en del av bilderna är fina.