Annons

Kommande flockimmunitet hos Scandinavian i Mölndal?

Produkter
(logga in för att koppla)

bach7617

Aktiv medlem

Omvälvande tider när en fotoepok går i graven i Mölndal. Samtidigt kan man ju hoppas att alla de hundratals som köade inte fick med sig något annat än fotoprylar hem... vi får se vad Tegnell säger.
Var det någon som var på utförsäljningen och gjorde ni några fynd?

I en annan värld i en annan tid så hade jag nog varit där, men just nu var det inget jag ville utsätta mig för. Tycker det var för dåligt att de inte bara kunde lägga ut en lista på hemsidan så man kunde handla på distans, de har ju lagersaldo för vad som finns i möldalsbutiken.

Nä jag avstod. Det jag var intresserad av fanns bara i ett ex i butiken så chansen var ganska liten att den fanns kvar när jag kommit in.

Jag åkte förbi en halvtimme innan öppning i lördags, men stannade inte. Det kändes inte lockande att köa flera timmar i duggregn. Tänkte också att rabatterna troligen är ganska begränsade denna första dag av butikstömningen. Såvitt jag förstår kommer utförsäljningen att pågå i flera veckor. Tror att priserna sänks allteftersom butiken töms.

Men ködisciplinen längs Ågatan såg ändå ganska OK ut, enligt min bedömning. Har sett betydligt tätare folksamlingar.

8A6EC91B-BD8C-472B-8C73-943731ED7162.jpeg

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar