Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Killer Instinct

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
Någon annan som tittar/tittade på Killer Instinct ikväll?

Jag undrar vad det var för DSLR man såg i början, som kunde visa rörlig bild på displayen innan bilden togs :D

Scratchen skrev:
Kvällens skratt :D tack!

För all del.Vad jag vet så är det den enda DSLR som kan visa bilden på skärmen innan den är tagen.Och rör man kameran lär bilden bli rörlig.

Men jag såg ju som sagt inte programmet utan bara gissade vilt,men det var ju en DSLR som nämndes.

enghell skrev:
För all del.Vad jag vet så är det den enda DSLR som kan visa bilden på skärmen innan den är tagen.Och rör man kameran lär bilden bli rörlig.

Men jag såg ju som sagt inte programmet utan bara gissade vilt,men det var ju en DSLR som nämndes.

Rör sig motivet behöver man ju inte ens röra på kameran för att bilden ska bli rörlig.

enghell skrev:

Fuji S3 har åxå möjlighet till det, men bara i svartvitt och man kan inte trycka av någon bild när man är i detta läge.
(Man kan ju undra vad man ska med den funktionen till då...)

Ursäkta min okunskap, men vad för kamera är det? EOS 20D vet jag finns, men den har väl ingen möjlighet till att använda displayen som sökare???

dumbo skrev:
Fuji S3 har åxå möjlighet till det, men bara i svartvitt och man kan inte trycka av någon bild när man är i detta läge.
(Man kan ju undra vad man ska med den funktionen till då...)

Okej,det visste jag inte.Men låter som en ganska onödig och oanvändbar funktion...=)

Men som sagt så såg jag inte programmet och det kan ju vara någon "hitta på"-modell som de har haft där.Jag bara slängde ur mej en gissning på den enda DSLR som jag visste det fanns på.

Fast 20Da kunde bara visa svartvit preview var det va? Den här var i färg :) Tror nog att det var nån hitta på-modell

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto