Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Killer Instinct
- Trådstartare Walle
- Start datum
Scratchen
Aktiv medlem
Kvällens skratt tack!enghell skrev:
En vild gissning bara (utan att ha sett programmet) att det kanske var en Canon EOS 20Da?
enghell
Aktiv medlem
Scratchen skrev:
Kvällens skratt tack!
För all del.Vad jag vet så är det den enda DSLR som kan visa bilden på skärmen innan den är tagen.Och rör man kameran lär bilden bli rörlig.
Men jag såg ju som sagt inte programmet utan bara gissade vilt,men det var ju en DSLR som nämndes.
Graal
Avslutat medlemskap
enghell skrev:
För all del.Vad jag vet så är det den enda DSLR som kan visa bilden på skärmen innan den är tagen.Och rör man kameran lär bilden bli rörlig.
Men jag såg ju som sagt inte programmet utan bara gissade vilt,men det var ju en DSLR som nämndes.
Rör sig motivet behöver man ju inte ens röra på kameran för att bilden ska bli rörlig.
dumbo
Aktiv medlem
enghell skrev:
Fuji S3 har åxå möjlighet till det, men bara i svartvitt och man kan inte trycka av någon bild när man är i detta läge.
(Man kan ju undra vad man ska med den funktionen till då...)
dumbo
Aktiv medlem
20Da är en specialversion som kan använda LCD:n som sökare kortare stunder. Denna har åxå ett svagare IR-filter. Den är ämnad främst för astrofoto, därav a:et i modellbeteckningen.
http://www.dpreview.com/news/0506/05060101canon20da.asp
http://www.dpreview.com/news/0506/05060101canon20da.asp
enghell
Aktiv medlem
Graal skrev:
Rör sig motivet behöver man ju inte ens röra på kameran för att bilden ska bli rörlig.
Sluta...är det sant?
enghell
Aktiv medlem
dumbo skrev:
Fuji S3 har åxå möjlighet till det, men bara i svartvitt och man kan inte trycka av någon bild när man är i detta läge.
(Man kan ju undra vad man ska med den funktionen till då...)
Okej,det visste jag inte.Men låter som en ganska onödig och oanvändbar funktion...=)
Men som sagt så såg jag inte programmet och det kan ju vara någon "hitta på"-modell som de har haft där.Jag bara slängde ur mej en gissning på den enda DSLR som jag visste det fanns på.